BibTex RIS Cite

İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİ VE VELİLERİNİN NÖRO LİNGUİSTİK PROGRAMLAMANIN (NLP) SINIF İÇİNDE UYGULAMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

Year 2007, Volume: 6 Issue: 19, 224 - 232, 01.02.2007

Abstract

-

References

  • Alder, H. (2004). Yaratıcı Zekâ. Zaman M., ve Avşar C. ( Çev), :Hayat Yayıncılık, İstanbul, ss.35, 106.
  • Biçer, T. (1999). NLP Kişisel Liderlik. Beyaz Yayınları, İstanbul, ss.10-11.
  • Blackerby, D. A. (2006). Using Neuro-Linguistic Programming (NLP) In The Classroom. www.rediscoverthejoyoflearning.com/nlpclassroom.cfm (Erişim:12.02.2006).
  • DePorter, B. Hernacki M. (2000). Quantum Pathways Discovering Your Personel Learning Style. Learning Forum Publications, Oceanside, California, s.32.
  • Knight, S. (2001). NLP Solutions: How to Model What Works in Business to Make It Work for You. Nicholas Brealey Publishing, London, s.88 .
  • Knight, S. (2004). NLP at Work: The Difference That Makes a Difference in Business. Nicholas Brealey Publishing, London, ss.154-164.
  • Markova, D. ve Powell, A. (2002). Çocuklar Nasıl Öğrenir? NLP ile Çocuğunuzun Zekâsını Geliştirin. 79,80,88,100,120,130.
  • Watson, R. (2004). NLP Practitioner Manuel. INLPTA, s.5.
  • Yero, J, L. (2001a). NLP and Education: Part I -- A Shift of Focus. Anchor Point - The Practical Journal of NLP 15(9).
  • Yero, J. L. (2001b). NLP and Education--Part 2 The Influence of Teachers’ Beliefs. Anchor Point - The Practical Journal of NLP 15(10).

İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİ VE VELİLERİNİN NÖRO LİNGUİSTİK PROGRAMLAMANIN (NLP) SINIF İÇİNDE UYGULAMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

Year 2007, Volume: 6 Issue: 19, 224 - 232, 01.02.2007

Abstract

Bu araştırmanın amacı, ilköğretim öğrenci ve velilerinin NLP’nin sınıf içi uygulamalarına ilişkin düşüncelerini belirlemektir. Araştırmada nitel yöntem kullanılmıştır. Araştırma 2005-2006 öğretim yılında Gaziantep Özel SANKO ilköğretim okulu 2B sınıfında yapılmıştır. Veriler öğrenci ve veli konuşmaları ile öğretmenin kayıtlarından oluşmaktadır. Araştırma sonuçlarına göre, öğrenci ve velilerin NLP ile ilgili düşünceleri olumludur

References

  • Alder, H. (2004). Yaratıcı Zekâ. Zaman M., ve Avşar C. ( Çev), :Hayat Yayıncılık, İstanbul, ss.35, 106.
  • Biçer, T. (1999). NLP Kişisel Liderlik. Beyaz Yayınları, İstanbul, ss.10-11.
  • Blackerby, D. A. (2006). Using Neuro-Linguistic Programming (NLP) In The Classroom. www.rediscoverthejoyoflearning.com/nlpclassroom.cfm (Erişim:12.02.2006).
  • DePorter, B. Hernacki M. (2000). Quantum Pathways Discovering Your Personel Learning Style. Learning Forum Publications, Oceanside, California, s.32.
  • Knight, S. (2001). NLP Solutions: How to Model What Works in Business to Make It Work for You. Nicholas Brealey Publishing, London, s.88 .
  • Knight, S. (2004). NLP at Work: The Difference That Makes a Difference in Business. Nicholas Brealey Publishing, London, ss.154-164.
  • Markova, D. ve Powell, A. (2002). Çocuklar Nasıl Öğrenir? NLP ile Çocuğunuzun Zekâsını Geliştirin. 79,80,88,100,120,130.
  • Watson, R. (2004). NLP Practitioner Manuel. INLPTA, s.5.
  • Yero, J, L. (2001a). NLP and Education: Part I -- A Shift of Focus. Anchor Point - The Practical Journal of NLP 15(9).
  • Yero, J. L. (2001b). NLP and Education--Part 2 The Influence of Teachers’ Beliefs. Anchor Point - The Practical Journal of NLP 15(10).
There are 10 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Dr. Servet Demir/hülya Bingül This is me

Publication Date February 1, 2007
Submission Date September 10, 2014
Published in Issue Year 2007 Volume: 6 Issue: 19

Cite

APA Bingül, D. S. D. (2007). İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİ VE VELİLERİNİN NÖRO LİNGUİSTİK PROGRAMLAMANIN (NLP) SINIF İÇİNDE UYGULAMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 6(19), 224-232.

   21765     

Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

ESBD Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından tescil edilmiştir. Marka No:2011/119849.