-
Araştırmanın amacı, öğretim zamanının öğrenme üzerindeki etkilerini belirlemektir. Öğretmen aynı konuyu üç farklı zamanda, sabah, öğleden sonra ve akşam sınıflarında işlemiştir. A Grubu dersleri sabah, B Grubu dersleri öğleden sonra ve B Grubu dersleri akşam saatlerindedir. Öğrencilere farklı zamanlarda ders vererek, öğrenme zamanının öğrenme düzeyi üzerindeki etkisi belirlenmeye çalışılmıştır. Dersler bittikten sonra, öğrencilere herhangi bir uyarı yapılmaksızın, aynı zamanda bir test uygulandı. Çalışmanın sonuçları, öğretim zamanının öğrenme seviyesini etkilediğini doğrulamaktadır. Araştırmada, öğrencilerin fizik dersindeki başarısı akşam sınıfında sabah sınıfından daha yüksek gerçekleşmiştir
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | May 1, 2007 |
Submission Date | September 10, 2014 |
Published in Issue | Year 2007 Volume: 6 Issue: 22 |
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
ESBD Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından tescil edilmiştir. Marka No:2011/119849.