-
Araştırmanın amacı, öğretim zamanının öğrenme üzerindeki etkilerini belirlemektir. Öğretmen aynı konuyu üç farklı zamanda, sabah, öğleden sonra ve akşam sınıflarında işlemiştir. A Grubu dersleri sabah, B Grubu dersleri öğleden sonra ve B Grubu dersleri akşam saatlerindedir. Öğrencilere farklı zamanlarda ders vererek, öğrenme zamanının öğrenme düzeyi üzerindeki etkisi belirlenmeye çalışılmıştır. Dersler bittikten sonra, öğrencilere herhangi bir uyarı yapılmaksızın, aynı zamanda bir test uygulandı. Çalışmanın sonuçları, öğretim zamanının öğrenme seviyesini etkilediğini doğrulamaktadır. Araştırmada, öğrencilerin fizik dersindeki başarısı akşam sınıfında sabah sınıfından daha yüksek gerçekleşmiştir
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Mayıs 2007 |
Gönderilme Tarihi | 10 Eylül 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2007 Cilt: 6 Sayı: 22 |
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
ESBD Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından tescil edilmiştir. Marka No:2011/119849.