-
Toplumsal yaşamdaki bilgi akışı, teknolojik gelişimin beraberinde, her geçen gün artmaktadır. Bu artışı olumlu yönde etkileyen nedenlerin başında, bireylerin iletişim biçimlerindeki değişim gelmektedir (TUBİTAK, 2001) Günümüzde çevrimiçi ortam üzerinden eş-zamanlı ya da eş-zamansız iletişim kuran kullanıcıların sayısında artış görülmektedir. Bu artışın beraberinde iletişim biçimlerindeki değişim, geleceğin öğrenme ortamlarına ilişkin varsayımların ortaya konulabilmesi için incelenmesi gereken alanlar olarak düşünülmektedir. Yapılan çalışmada ilköğretim öğrencilerinin elektronik ortamlardaki iletişim profilleri incelenmiş ve gelecekte, bu alanda yapılabilecek araştırmalara yönelik önerilerde bulunulmuştur
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | August 1, 2008 |
Submission Date | September 10, 2014 |
Published in Issue | Year 2008 Volume: 7 Issue: 25 |
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
ESBD Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından tescil edilmiştir. Marka No:2011/119849.