Etkinliğini arttırmak isteyen kurumların
kaynaklarını verimli ve uygun bir şekilde kullanması kadar hedef kitleleriyle
doğru, hızlı ve güvenilir kanallardan iletişim
kurması da önem arz etmektedir. Bu bağlamda başarılı olmak isteyen kurumların
iç hedef kitleleriyle de etkili bir şekilde iletişim kurması gerekmektedir. Bu
yüzden günümüzde kurumsal başarı ve etkinliğin sahip olduğu entelektüel sermaye
sayesinde gerçekleşeceğinin farkında olan kurumlar iç hedef kitleleriyle etkili
bir şekilde iletişim kurmaya çalışmaktadır. Tüm kurumsal faaliyetler iletişime
dayandığından yönetim sürecinde iletişim kaçınılmazdır. Bu çalışmada, öncelikle
kurumsal iletişim konusunda teorik bir çerçeve çizilmekte ve de orta ve büyük
ölçekli işletmelerde gerçekleştirilen alan araştırmasının bulgularına dayanarak
işletmelerin kurum içi iletişime yaklaşımları değerlendirilmektedir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | February 15, 2007 |
Submission Date | January 2, 2007 |
Published in Issue | Year 2007 Issue: 2 |