Bu araştırma, öğrenci ailelerinin sosyo-ekonomik düzeylerinin
İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi'ndeki başarı düzeylerine
etkisini belirlemek amacıyla, Ankara ili merkez ilçelerdeki, üst, orta ve alt
sosyo-ekonomik düzeyi temsilen seçilen Çankaya İlköğretim Okulu, Talia
Yaşak Bakdur ilköğretim Okulu ve Harndi Bulgurlu İlköğretim Okulu'nun 6.
ve 7. sınıflarında öğrenim gören 536 öğrenciden oluşan ömeklem grubu
üzerinde gerçekleştirilmiş betimsel bir çalışmadır. Araştırmaya göre,
öğrencilerin başarı düzeyleri ile ailelerinin sosyo-ekonomik düzeyleri arasında
anlamlı bir farklılaşma vardır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Religious Studies |
Journal Section | Araştırma Makaleleri |
Authors | |
Publication Date | December 30, 2007 |
Submission Date | March 4, 2007 |
Published in Issue | Year 2007 Volume: 12 Issue: 2 |
Fırat University Journal of the Faculty of Theology is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License (CC BY NC).