APA |
Buzlu, S. (2015). HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing, 14(56), 17-26. |
|
AMA |
Buzlu S. HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. September 2015;14(56):17-26. |
|
Chicago |
Buzlu, Sevim. “HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing 14, no. 56 (September 2015): 17-26. |
|
EndNote |
Buzlu S (September 1, 2015) HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing 14 56 17–26. |
|
IEEE |
S. Buzlu, “HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”, Florence Nightingale Journal of Nursing, vol. 14, no. 56, pp. 17–26, 2015. |
|
ISNAD |
Buzlu, Sevim. “HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing 14/56 (September 2015), 17-26. |
|
JAMA |
Buzlu S. HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;14:17–26. |
|
MLA |
Buzlu, Sevim. “HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing, vol. 14, no. 56, 2015, pp. 17-26. |
|
Vancouver |
Buzlu S. HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;14(56):17-26. |
|