BibTex RIS Cite

HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Year 2006, Volume: 14 Issue: 56, 17 - 26, 10.09.2015
Year 2006, Volume: 14 Issue: 56, 17 - 26, 10.09.2015
There are 0 citations in total.

Details

Primary Language English
Journal Section Reserch Papers
Authors

Sevim Buzlu This is me

Publication Date September 10, 2015
Published in Issue Year 2006 Volume: 14 Issue: 56

Cite

APA Buzlu, S. (2015). HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing, 14(56), 17-26.
AMA Buzlu S. HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. September 2015;14(56):17-26.
Chicago Buzlu, Sevim. “HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing 14, no. 56 (September 2015): 17-26.
EndNote Buzlu S (September 1, 2015) HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing 14 56 17–26.
IEEE S. Buzlu, “HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”, Florence Nightingale Journal of Nursing, vol. 14, no. 56, pp. 17–26, 2015.
ISNAD Buzlu, Sevim. “HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing 14/56 (September 2015), 17-26.
JAMA Buzlu S. HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;14:17–26.
MLA Buzlu, Sevim. “HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing, vol. 14, no. 56, 2015, pp. 17-26.
Vancouver Buzlu S. HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;14(56):17-26.