| APA |
Buzlu, S. (2015). HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing, 14(56), 17-26.
|
|
| AMA |
Buzlu S. HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. September 2015;14(56):17-26.
|
|
| Chicago |
Buzlu, Sevim. “HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing 14, no. 56 (September 2015): 17-26.
|
|
| EndNote |
Buzlu S (September 1, 2015) HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing 14 56 17–26.
|
|
| IEEE |
S. Buzlu, “HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”, Florence Nightingale Journal of Nursing, vol. 14, no. 56, pp. 17–26, 2015.
|
|
| ISNAD |
Buzlu, Sevim. “HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing 14/56 (September2015), 17-26.
|
|
| JAMA |
Buzlu S. HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;14:17–26.
|
|
| MLA |
Buzlu, Sevim. “HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing, vol. 14, no. 56, 2015, pp. 17-26.
|
|
| Vancouver |
Buzlu S. HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;14(56):17-26.
|
|