BibTex RIS Kaynak Göster

HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Yıl 2006, Cilt: 14 Sayı: 56, 17 - 26, 10.09.2015
Yıl 2006, Cilt: 14 Sayı: 56, 17 - 26, 10.09.2015
Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil İngilizce
Bölüm ARAŞTIRMA YAZILARI
Yazarlar

Sevim Buzlu Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 10 Eylül 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Cilt: 14 Sayı: 56

Kaynak Göster

APA Buzlu, S. (2015). HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing, 14(56), 17-26.
AMA Buzlu S. HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. Eylül 2015;14(56):17-26.
Chicago Buzlu, Sevim. “HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing 14, sy. 56 (Eylül 2015): 17-26.
EndNote Buzlu S (01 Eylül 2015) HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing 14 56 17–26.
IEEE S. Buzlu, “HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”, Florence Nightingale Journal of Nursing, c. 14, sy. 56, ss. 17–26, 2015.
ISNAD Buzlu, Sevim. “HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing 14/56 (Eylül 2015), 17-26.
JAMA Buzlu S. HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;14:17–26.
MLA Buzlu, Sevim. “HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing, c. 14, sy. 56, 2015, ss. 17-26.
Vancouver Buzlu S. HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE GİRİŞKENLİK EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;14(56):17-26.