| APA |
Batmaz, M., Özhan, F., Soydan, M., … Özdilli, K. (2015). İNTRAVENÖZ ENJEKSİYON UYGULAMASI YAPAN ÖĞRENCİLERİN ANKSİYETE DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing, 13(54), 117-131.
|
|
| AMA |
Batmaz M, Özhan F, Soydan M, Özdilli K, Sabuncu N. İNTRAVENÖZ ENJEKSİYON UYGULAMASI YAPAN ÖĞRENCİLERİN ANKSİYETE DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. September 2015;13(54):117-131.
|
|
| Chicago |
Batmaz, Makbule, Fatma Özhan, Mücella Soydan, Kürşat Özdilli, and Necmiye Sabuncu. “İNTRAVENÖZ ENJEKSİYON UYGULAMASI YAPAN ÖĞRENCİLERİN ANKSİYETE DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing 13, no. 54 (September 2015): 117-31.
|
|
| EndNote |
Batmaz M, Özhan F, Soydan M, Özdilli K, Sabuncu N (September 1, 2015) İNTRAVENÖZ ENJEKSİYON UYGULAMASI YAPAN ÖĞRENCİLERİN ANKSİYETE DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing 13 54 117–131.
|
|
| IEEE |
M. Batmaz, F. Özhan, M. Soydan, K. Özdilli, and N. Sabuncu, “İNTRAVENÖZ ENJEKSİYON UYGULAMASI YAPAN ÖĞRENCİLERİN ANKSİYETE DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ”, Florence Nightingale Journal of Nursing, vol. 13, no. 54, pp. 117–131, 2015.
|
|
| ISNAD |
Batmaz, Makbule et al. “İNTRAVENÖZ ENJEKSİYON UYGULAMASI YAPAN ÖĞRENCİLERİN ANKSİYETE DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing 13/54 (September2015), 117-131.
|
|
| JAMA |
Batmaz M, Özhan F, Soydan M, Özdilli K, Sabuncu N. İNTRAVENÖZ ENJEKSİYON UYGULAMASI YAPAN ÖĞRENCİLERİN ANKSİYETE DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;13:117–131.
|
|
| MLA |
Batmaz, Makbule et al. “İNTRAVENÖZ ENJEKSİYON UYGULAMASI YAPAN ÖĞRENCİLERİN ANKSİYETE DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing, vol. 13, no. 54, 2015, pp. 117-31.
|
|
| Vancouver |
Batmaz M, Özhan F, Soydan M, Özdilli K, Sabuncu N. İNTRAVENÖZ ENJEKSİYON UYGULAMASI YAPAN ÖĞRENCİLERİN ANKSİYETE DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;13(54):117-31.
|
|