APA |
Batmaz, M., Özhan, F., Soydan, M., Özdilli, K., vd. (2015). İNTRAVENÖZ ENJEKSİYON UYGULAMASI YAPAN ÖĞRENCİLERİN ANKSİYETE DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing, 13(54), 117-131. |
|
AMA |
Batmaz M, Özhan F, Soydan M, Özdilli K, Sabuncu N. İNTRAVENÖZ ENJEKSİYON UYGULAMASI YAPAN ÖĞRENCİLERİN ANKSİYETE DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. Eylül 2015;13(54):117-131. |
|
Chicago |
Batmaz, Makbule, Fatma Özhan, Mücella Soydan, Kürşat Özdilli, ve Necmiye Sabuncu. “İNTRAVENÖZ ENJEKSİYON UYGULAMASI YAPAN ÖĞRENCİLERİN ANKSİYETE DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing 13, sy. 54 (Eylül 2015): 117-31. |
|
EndNote |
Batmaz M, Özhan F, Soydan M, Özdilli K, Sabuncu N (01 Eylül 2015) İNTRAVENÖZ ENJEKSİYON UYGULAMASI YAPAN ÖĞRENCİLERİN ANKSİYETE DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing 13 54 117–131. |
|
IEEE |
M. Batmaz, F. Özhan, M. Soydan, K. Özdilli, ve N. Sabuncu, “İNTRAVENÖZ ENJEKSİYON UYGULAMASI YAPAN ÖĞRENCİLERİN ANKSİYETE DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ”, Florence Nightingale Journal of Nursing, c. 13, sy. 54, ss. 117–131, 2015. |
|
ISNAD |
Batmaz, Makbule vd. “İNTRAVENÖZ ENJEKSİYON UYGULAMASI YAPAN ÖĞRENCİLERİN ANKSİYETE DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing 13/54 (Eylül 2015), 117-131. |
|
JAMA |
Batmaz M, Özhan F, Soydan M, Özdilli K, Sabuncu N. İNTRAVENÖZ ENJEKSİYON UYGULAMASI YAPAN ÖĞRENCİLERİN ANKSİYETE DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;13:117–131. |
|
MLA |
Batmaz, Makbule vd. “İNTRAVENÖZ ENJEKSİYON UYGULAMASI YAPAN ÖĞRENCİLERİN ANKSİYETE DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing, c. 13, sy. 54, 2015, ss. 117-31. |
|
Vancouver |
Batmaz M, Özhan F, Soydan M, Özdilli K, Sabuncu N. İNTRAVENÖZ ENJEKSİYON UYGULAMASI YAPAN ÖĞRENCİLERİN ANKSİYETE DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;13(54):117-31. |
|