Bu
araştırmada, Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmen adaylarının Problem Çözme Becerileri
karşılaştırılmıştır. Araştırmanın örneklemini Elazığ Fırat Üniversitesi Eğitim
Fakültesi İlköğretim Bölümünde 2008–2009 yıllarında öğrenim gören toplam 245
öğretmen adayından oluşmaktadır. Öğretmen adaylarının problem çözme becerileri
arasında bölüm, yaş ve cinsiyet açısından anlamlı farklılık bulunmamıştır. Anne
öğrenim durumu açısından anlamlı bir farklılık bulunmazken, baba öğrenim
durumunda kaçıngan boyutunda öğrenim durumu üniversite olan öğrenciler
lehinedir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | April 30, 2011 |
Published in Issue | Year 2011 Volume: 9 Issue: 2 |