BibTex RIS Cite

Status and Importance of Situated Learning Theory in Education

Year 2004, Volume: 24 Issue: 3, - , 01.09.2004

Abstract

People who are educated by means of traditional instruction cannot use their knowledge in their real life and cannot transfer their knowledge to different situations. In this point, construtivist approach seems to be an alternative to traditional instruction. It is thought that situated learning theory which resulted from the constructivist approach tries to eradicate these problems. In this study the assumptions, suggestions and the role of situated learning theory in the learning process are discussed.

Durumlu Öğrenme Kuramının Eğitimdeki Yeri ve Önemi

Year 2004, Volume: 24 Issue: 3, - , 01.09.2004

Abstract

Geleneksel öğretim yöntemleri ile yetişen bireylerin karşılaştıkları en büyük problemler öğrendiklerini gerçek yaşantıları sırasında kullanamamaları ve öğrendikleri bilgileri farklı durumlara transfer edememeleridir. Yapıcı yaklaşım bu noktada, geleneksel öğretime alternatif olarak görülmektedir. Bu yaklaşımın ışığında ortaya çıkan durumlu öğrenme kuramının, geleneksel öğretimden kaynaklanan bir çok sıkıntıyı ortadan kaldırabileceği düşünülmektedir. Bu çalışmada bu kuramın varsayımları, çözüm önerileri, öğrenme öğretme süreçlerindeki yeri tartışılmaktadır.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Ebru Kılıç This is me

Publication Date September 1, 2004
Published in Issue Year 2004 Volume: 24 Issue: 3

Cite

APA Kılıç, E. (2004). Durumlu Öğrenme Kuramının Eğitimdeki Yeri ve Önemi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 24(3).
AMA Kılıç E. Durumlu Öğrenme Kuramının Eğitimdeki Yeri ve Önemi. GEFAD. September 2004;24(3).
Chicago Kılıç, Ebru. “Durumlu Öğrenme Kuramının Eğitimdeki Yeri Ve Önemi”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 24, no. 3 (September 2004).
EndNote Kılıç E (September 1, 2004) Durumlu Öğrenme Kuramının Eğitimdeki Yeri ve Önemi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 3
IEEE E. Kılıç, “Durumlu Öğrenme Kuramının Eğitimdeki Yeri ve Önemi”, GEFAD, vol. 24, no. 3, 2004.
ISNAD Kılıç, Ebru. “Durumlu Öğrenme Kuramının Eğitimdeki Yeri Ve Önemi”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 24/3 (September 2004).
JAMA Kılıç E. Durumlu Öğrenme Kuramının Eğitimdeki Yeri ve Önemi. GEFAD. 2004;24.
MLA Kılıç, Ebru. “Durumlu Öğrenme Kuramının Eğitimdeki Yeri Ve Önemi”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 24, no. 3, 2004.
Vancouver Kılıç E. Durumlu Öğrenme Kuramının Eğitimdeki Yeri ve Önemi. GEFAD. 2004;24(3).