Yöneticilerin karar almaya yönelik rolleri ve bilgiye ilişkin çeşitli işlevleri bulunmaktadır. Ancak, bir yöneticinin en zor ve en kritik rolü insanlar arası ilişkiler ile ilgili olan rolüdür. Yöneticilerin yönetsel başarıları açısından çalışanlarla ilişkilerinde karşılaştıkları sorunları en aza indirebilmek için, öncelikle insan ilişkileri konusundaki yeterliliklerinin belirlenmesi gerekir. İnsan ilişkilerinde başarılı olan yöneticiler çalışanlarla sağlıklı ilişkiler kurma ve onları güdüleme gibi konularda daha başarılı olmaktadırlar. Bu nedenle yöneticilerin kurum içinde çalışanları ile ilişkileri konusunda gereksinim duydukları yeterliliklerin ve yeterlilik alanlarının belirlenerek geliştirilmesi önemlidir
Sağlık Ocağı Yönetimi Çalışan Beklentileri Yönetici Yeterlilikleri
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Nisan 2007 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2007 Cilt: 10 Sayı: 2 |