BibTex RIS Cite

SOSYO-EKONOMİK DURUMUN ÇEVRE BİLİNCİ VE ÇEVRE AKADEMİK BAŞARISI ÜZERİNE ETKİSİ

Year 2005, Volume: 29 Issue: 29, 194 - 202, 01.06.2005

References

  • Aldrich, M. and Benjamin (1997). Environmental education. London: The IEA Education and Training Unit and the IEA Environment Unit.
  • Brisk, M. A. (2000). Çevre dostu 1001 proje: Öğrenciler için uygulamalı çevreci/ik eğitimi. İstanbul: Beyaz Yayınları.
  • Çevre Bakanlığı (I 998). Çevre notları. Ankara: Çevre Eğitimi ve Yayın Dairesi Başkanlığı.
  • Gayford, C. (1996). Environmental education in schools: An alternative framework. Canadian Journal of Environmental Education, I, 104- i 20.
  • Kuhlemeier, H., van den Bergh, H. and Lagerweij, N. (1999). Environmental knowledge, attitudes and behavior in Dutch secondary education. Journal of Environmental Education, 30(2),4-14.
  • Uzun N. ve Sağlam N. (2005a, Eylül). Çevre bilincinin değerlendirilmesinde sosyo-ekonomik durumun etkisi. XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Poster Bildirisi, Pamukkale Üniversitesi.
  • Uzun N. ve Sağlam N. (2005b, Eylül). Orta öğretim kurumlarmda çevre eğitimi ve öğretmenlerin çevre eğitim programları hakkındaki görüşleri. XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Sözlü Bildiri, Pamukkale Üniversitesi.
  • Yeung, S. P. M. (1998). Environmental Consciousness among students in senior secondary schools: the case of hong kong. Environmental Education Research, 4(3), 251-268.
Year 2005, Volume: 29 Issue: 29, 194 - 202, 01.06.2005

References

  • Aldrich, M. and Benjamin (1997). Environmental education. London: The IEA Education and Training Unit and the IEA Environment Unit.
  • Brisk, M. A. (2000). Çevre dostu 1001 proje: Öğrenciler için uygulamalı çevreci/ik eğitimi. İstanbul: Beyaz Yayınları.
  • Çevre Bakanlığı (I 998). Çevre notları. Ankara: Çevre Eğitimi ve Yayın Dairesi Başkanlığı.
  • Gayford, C. (1996). Environmental education in schools: An alternative framework. Canadian Journal of Environmental Education, I, 104- i 20.
  • Kuhlemeier, H., van den Bergh, H. and Lagerweij, N. (1999). Environmental knowledge, attitudes and behavior in Dutch secondary education. Journal of Environmental Education, 30(2),4-14.
  • Uzun N. ve Sağlam N. (2005a, Eylül). Çevre bilincinin değerlendirilmesinde sosyo-ekonomik durumun etkisi. XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Poster Bildirisi, Pamukkale Üniversitesi.
  • Uzun N. ve Sağlam N. (2005b, Eylül). Orta öğretim kurumlarmda çevre eğitimi ve öğretmenlerin çevre eğitim programları hakkındaki görüşleri. XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Sözlü Bildiri, Pamukkale Üniversitesi.
  • Yeung, S. P. M. (1998). Environmental Consciousness among students in senior secondary schools: the case of hong kong. Environmental Education Research, 4(3), 251-268.
There are 8 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Naim Uzun This is me

Necdet Sağlam This is me

Publication Date June 1, 2005
Published in Issue Year 2005 Volume: 29 Issue: 29

Cite

APA Uzun, N., & Sağlam, N. (2005). SOSYO-EKONOMİK DURUMUN ÇEVRE BİLİNCİ VE ÇEVRE AKADEMİK BAŞARISI ÜZERİNE ETKİSİ. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29(29), 194-202.