Bu çalışma,
ihracat performansı literatüründen hareketle, ihracat pazarlama stratejisi ile
performansı arasındaki ilişkinin belirlenmesine yönelik kavramsal bir
incelemenin yapılmasını amaçlamaktadır. Çalışmada, ihracat performansı
konusunda gerçekleştirilmiş araştırmaların kavramsal ve metodolojik açıdan
yetersiz olduğunun üzerinde durulacak ve Cavusgil ve Zou (1994)
tarafından geliştirilen '"İhracat Pazarlama Stratejisi ve Performansı
İşlevsel Modeli” detaylı bir şekilde açıklanacaktır. Çalışmada ayrıca,
"İhracat Pazarlama Stratejisi ve Performansı İşlevsel Modeli' 'nin
kavramsal ve metodolojik sorunları en aza indirebileceği ve bu modelden işletme
yöneticileri için birtakım sonuçların çıkarılabileceği de ifade edilmektedir.
Journal Section | Articles |
---|---|
Authors | |
Publication Date | December 31, 1998 |
Submission Date | July 20, 2017 |
Published in Issue | Year 1998 Volume: 16 Issue: 1-2 |
Manuscripts must conform to the requirements indicated on the last page of the Journal - Guide for Authors- and in the web page.
Privacy Statement
Names and e-mail addresses in this Journal Web page will only be used for the specified purposes of the Journal; they will not be opened for any other purpose or use by any other person.