Research Article
BibTex RIS Cite

İHRACAT PAZARLAMA STRATEJİSİ İLE PERFORMANSI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK KAVRAMSAL BİR İNCELEME

Year 1998, Volume: 16 Issue: 1-2, 71 - 87, 31.12.1998

Abstract

Bu çalışma,
ihracat performansı literatüründen hareketle, ihracat pazarlama stratejisi ile
performansı arasındaki ilişkinin belirlenmesine yönelik kavramsal bir
incelemenin yapılmasını amaçlamaktadır. Çalışmada, ihracat performansı
konusunda gerçekleştirilmiş araştırmaların kavramsal ve metodolojik açıdan
yetersiz olduğunun üzerinde durulacak ve Cavusgil ve
Zou (1994)
tarafından geliştirilen '"İhracat Pazarlama Stratejisi ve Performansı
İşlevsel Modeli” detaylı bir şekilde açıklanacaktır. Çalışmada ayrıca,
"İhracat Pazarlama Stratejisi ve Performansı İşlevsel Modeli' 'nin
kavramsal ve metodolojik sorunları en aza indirebileceği ve bu modelden işletme
yöneticileri için birtakım sonuçların çıkarılabileceği de ifade edilmektedir.

References

  • Aaby, N-E. ve Slater, S. F. (1989), "Management Influences on Export Performance: A Review of the Empirical Literature 1978-88, International Marketing Review, 6(4) 7-26.
Year 1998, Volume: 16 Issue: 1-2, 71 - 87, 31.12.1998

Abstract

References

  • Aaby, N-E. ve Slater, S. F. (1989), "Management Influences on Export Performance: A Review of the Empirical Literature 1978-88, International Marketing Review, 6(4) 7-26.
There are 1 citations in total.

Details

Journal Section Articles
Authors

Mitat Üner This is me

Osman M. Karatepe

Publication Date December 31, 1998
Submission Date July 20, 2017
Published in Issue Year 1998 Volume: 16 Issue: 1-2

Cite

APA Üner, M., & Karatepe, O. M. (1998). İHRACAT PAZARLAMA STRATEJİSİ İLE PERFORMANSI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK KAVRAMSAL BİR İNCELEME. Hacettepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 16(1-2), 71-87.
AMA Üner M, Karatepe OM. İHRACAT PAZARLAMA STRATEJİSİ İLE PERFORMANSI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK KAVRAMSAL BİR İNCELEME. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. December 1998;16(1-2):71-87.
Chicago Üner, Mitat, and Osman M. Karatepe. “İHRACAT PAZARLAMA STRATEJİSİ İLE PERFORMANSI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK KAVRAMSAL BİR İNCELEME”. Hacettepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 16, no. 1-2 (December 1998): 71-87.
EndNote Üner M, Karatepe OM (December 1, 1998) İHRACAT PAZARLAMA STRATEJİSİ İLE PERFORMANSI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK KAVRAMSAL BİR İNCELEME. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 16 1-2 71–87.
IEEE M. Üner and O. M. Karatepe, “İHRACAT PAZARLAMA STRATEJİSİ İLE PERFORMANSI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK KAVRAMSAL BİR İNCELEME”, Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 16, no. 1-2, pp. 71–87, 1998.
ISNAD Üner, Mitat - Karatepe, Osman M. “İHRACAT PAZARLAMA STRATEJİSİ İLE PERFORMANSI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK KAVRAMSAL BİR İNCELEME”. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 16/1-2 (December 1998), 71-87.
JAMA Üner M, Karatepe OM. İHRACAT PAZARLAMA STRATEJİSİ İLE PERFORMANSI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK KAVRAMSAL BİR İNCELEME. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 1998;16:71–87.
MLA Üner, Mitat and Osman M. Karatepe. “İHRACAT PAZARLAMA STRATEJİSİ İLE PERFORMANSI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK KAVRAMSAL BİR İNCELEME”. Hacettepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 16, no. 1-2, 1998, pp. 71-87.
Vancouver Üner M, Karatepe OM. İHRACAT PAZARLAMA STRATEJİSİ İLE PERFORMANSI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK KAVRAMSAL BİR İNCELEME. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 1998;16(1-2):71-87.

Manuscripts must conform to the requirements indicated on the last page of the Journal - Guide for Authors- and in the web page.


Privacy Statement

Names and e-mail addresses in this Journal Web page will only be used for the specified purposes of the Journal; they will not be opened for any other purpose or use by any other person.