Bu çalışmada, yeni ürün sunumuna karşı rakiplerin tepki verme sürelerine etki eden faktörler, pazara giriş öncesi ve sonrası uygulanması gereken stratejiler çerçevesinde incelenerek, literatürdeki örnekleri ile sunulmaktadır. Pazara giren ürün ve işletme sayısının artmasına paralel olarak rekabetin artması sonucu ürün ve işletmelerin varlıkları tehlikeye girmekte; pazardaki değişmeleri ve gelişmeleri zamanında algılayarak, gerekli tepkileri zamanında veren işletmelerin pazardaki varlıkları devam etmektedir. Çalışmada, yeni ürün sunumuna karşı tepki verme süresi kısa olan işletmelerin, tüketici tatmini sağlayarak pazardaki varlıklarını uzun süre devam ettirebilecekleri vurgulanmaktadır.
yeni ürün pazara giriş öncesi faaliyetler pazara giriş stratejileri tepki tepki verme süresi
Journal Section | Articles |
---|---|
Authors | |
Publication Date | December 31, 1998 |
Submission Date | July 20, 2017 |
Published in Issue | Year 1998 Volume: 16 Issue: 1-2 |
Manuscripts must conform to the requirements indicated on the last page of the Journal - Guide for Authors- and in the web page.
Privacy Statement
Names and e-mail addresses in this Journal Web page will only be used for the specified purposes of the Journal; they will not be opened for any other purpose or use by any other person.