Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

YENİ ÜRÜN SUNUMUNA PAZARDAKİ MEVCUT FİRMALARIN TEPKİ VERME SÜRELERİNİN ÖNEMİ

Yıl 1998, Cilt: 16 Sayı: 1-2, 89 - 102, 31.12.1998

Öz

Bu çalışmada, yeni ürün sunumuna karşı rakiplerin tepki verme sürelerine etki eden faktörler, pazara giriş öncesi ve sonrası uygulanması gereken stratejiler çerçevesinde incelenerek, literatürdeki örnekleri ile sunulmaktadır. Pazara giren ürün ve işletme sayısının artmasına paralel olarak rekabetin artması sonucu ürün ve işletmelerin varlıkları tehlikeye girmekte; pazardaki değişmeleri ve gelişmeleri zamanında algılayarak, gerekli tepkileri zamanında veren işletmelerin pazardaki varlıkları devam etmektedir. Çalışmada, yeni ürün sunumuna karşı tepki verme süresi kısa olan işletmelerin, tüketici tatmini sağlayarak pazardaki varlıklarını uzun süre devam ettirebilecekleri vurgulanmaktadır.

Kaynakça

  • Ali A., Krapfel R.&Labahn D., "Product Innovativeness&Entry Strategy: Impact on Cycle Time&Break even Time", Journal of Product Innovation Management, 1995, Vol. 12, 58.
Yıl 1998, Cilt: 16 Sayı: 1-2, 89 - 102, 31.12.1998

Öz

Kaynakça

  • Ali A., Krapfel R.&Labahn D., "Product Innovativeness&Entry Strategy: Impact on Cycle Time&Break even Time", Journal of Product Innovation Management, 1995, Vol. 12, 58.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Yazarlar

S. Ümit Küçük Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 31 Aralık 1998
Gönderilme Tarihi 20 Temmuz 2017
Yayımlandığı Sayı Yıl 1998 Cilt: 16 Sayı: 1-2

Kaynak Göster

APA Küçük, S. Ü. (1998). YENİ ÜRÜN SUNUMUNA PAZARDAKİ MEVCUT FİRMALARIN TEPKİ VERME SÜRELERİNİN ÖNEMİ. Hacettepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 16(1-2), 89-102.
AMA Küçük SÜ. YENİ ÜRÜN SUNUMUNA PAZARDAKİ MEVCUT FİRMALARIN TEPKİ VERME SÜRELERİNİN ÖNEMİ. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. Aralık 1998;16(1-2):89-102.
Chicago Küçük, S. Ümit. “YENİ ÜRÜN SUNUMUNA PAZARDAKİ MEVCUT FİRMALARIN TEPKİ VERME SÜRELERİNİN ÖNEMİ”. Hacettepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 16, sy. 1-2 (Aralık 1998): 89-102.
EndNote Küçük SÜ (01 Aralık 1998) YENİ ÜRÜN SUNUMUNA PAZARDAKİ MEVCUT FİRMALARIN TEPKİ VERME SÜRELERİNİN ÖNEMİ. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 16 1-2 89–102.
IEEE S. Ü. Küçük, “YENİ ÜRÜN SUNUMUNA PAZARDAKİ MEVCUT FİRMALARIN TEPKİ VERME SÜRELERİNİN ÖNEMİ”, Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, c. 16, sy. 1-2, ss. 89–102, 1998.
ISNAD Küçük, S. Ümit. “YENİ ÜRÜN SUNUMUNA PAZARDAKİ MEVCUT FİRMALARIN TEPKİ VERME SÜRELERİNİN ÖNEMİ”. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 16/1-2 (Aralık 1998), 89-102.
JAMA Küçük SÜ. YENİ ÜRÜN SUNUMUNA PAZARDAKİ MEVCUT FİRMALARIN TEPKİ VERME SÜRELERİNİN ÖNEMİ. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 1998;16:89–102.
MLA Küçük, S. Ümit. “YENİ ÜRÜN SUNUMUNA PAZARDAKİ MEVCUT FİRMALARIN TEPKİ VERME SÜRELERİNİN ÖNEMİ”. Hacettepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, c. 16, sy. 1-2, 1998, ss. 89-102.
Vancouver Küçük SÜ. YENİ ÜRÜN SUNUMUNA PAZARDAKİ MEVCUT FİRMALARIN TEPKİ VERME SÜRELERİNİN ÖNEMİ. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 1998;16(1-2):89-102.

Dergiye yayımlanmak üzere gönderilecek yazılar Dergi'nin son sayfasında ve Dergi web sistesinde yer alan Yazar Rehberi'ndeki kurallara uygun olmalıdır.


Gizlilik Beyanı

Bu dergi sitesindeki isimler ve e-posta adresleri sadece bu derginin belirtilen amaçları doğrultusunda kullanılacaktır; farklı herhangi bir amaç için veya diğer kişilerin kullanımına açılmayacaktır.