Çalışma kapsamında, hizmet pazarlaması
literatürünün hizmetleri sınıflandırmada kullandığı değişkenlerden hareket
edilerek, otel işletmeleri tarafından üretilmekle olan konaklama- hizmetlerinin
özellikleri ve otel işletmeleri tarafından kullanılabilecek uluslararası pazarlara
giriş yollan belirlenmiştir. Çalışmanın ilerleyen kısımlarında işe,
uluslararası otel işletmeleri tarafından- Türkiye konaklama pazarından pay
alabilmek doğrultusunda en yoğun kullanılan araç olan doğrudan sermaye
yatırımları detaylı şekilde incelenmiş ve Türkiye pazarının
büyüklüğü farklı değişkenler cinsinden ifade edildikten sonra, pazarın
büyüklüğü ve Türkiye'ye gelen yabancı sermaye yatınmları arasındaki
ilişkiler araştırılmıştır.
Uluslararasılaşmaı Konaklama Endüstrisi Doğrudan Yabancı Sermaye Yatırımlan Pazar Büyüklüğü
Journal Section | Articles |
---|---|
Authors | |
Publication Date | December 31, 1997 |
Submission Date | January 1, 1997 |
Published in Issue | Year 1997 Volume: 15 Issue: 2 |
Manuscripts must conform to the requirements indicated on the last page of the Journal - Guide for Authors- and in the web page.
Privacy Statement
Names and e-mail addresses in this Journal Web page will only be used for the specified purposes of the Journal; they will not be opened for any other purpose or use by any other person.