BibTex RIS Cite

A Literature Review About the Performance Appraisal Criteria of Sales People

Year 2003, Volume: 21 Issue: 2, 169 - 203, 01.12.2003

Abstract

The objective of this study is to set a conceptual framework for the performance appraisal criteria of sales people through the review of performance appraisal literature. Performance appraisal criteria of sales people are determined after an assessment of the objectives, place and form of usage of performance appraisal studies.

SATIŞ ELEMANI PERFORMANS DEĞERLENDİRME KRİTERLERİNE YÖNELİK LİTERATÜR ARAŞTIRMASI

Year 2003, Volume: 21 Issue: 2, 169 - 203, 01.12.2003

Abstract

Bu çalışma, satış elemanı performans değerlendirme literatüründen hareketle, performans değerlendirme çalışmalarında kullanılan kriterleri belirli bir sistematik içerisinde toplamaya çalışan kavramsal bir incelemeden oluşmaktadır. Konuya ilişkin literatürün incelenmesi sonucunda, performans değerlendirme kriterlerine yönelik çalışmalar, çalışma amacı, kullanılış yeri ve şekline göre ele alınmış ve performans kriterleri belirlenmiştir.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Leyla Şentürk Özer This is me

Publication Date December 1, 2003
Submission Date January 1, 2003
Published in Issue Year 2003 Volume: 21 Issue: 2

Cite

APA Özer, L. Ş. (2003). SATIŞ ELEMANI PERFORMANS DEĞERLENDİRME KRİTERLERİNE YÖNELİK LİTERATÜR ARAŞTIRMASI. Hacettepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 21(2), 169-203.
AMA Özer LŞ. SATIŞ ELEMANI PERFORMANS DEĞERLENDİRME KRİTERLERİNE YÖNELİK LİTERATÜR ARAŞTIRMASI. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. December 2003;21(2):169-203.
Chicago Özer, Leyla Şentürk. “SATIŞ ELEMANI PERFORMANS DEĞERLENDİRME KRİTERLERİNE YÖNELİK LİTERATÜR ARAŞTIRMASI”. Hacettepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 21, no. 2 (December 2003): 169-203.
EndNote Özer LŞ (December 1, 2003) SATIŞ ELEMANI PERFORMANS DEĞERLENDİRME KRİTERLERİNE YÖNELİK LİTERATÜR ARAŞTIRMASI. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 21 2 169–203.
IEEE L. Ş. Özer, “SATIŞ ELEMANI PERFORMANS DEĞERLENDİRME KRİTERLERİNE YÖNELİK LİTERATÜR ARAŞTIRMASI”, Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 21, no. 2, pp. 169–203, 2003.
ISNAD Özer, Leyla Şentürk. “SATIŞ ELEMANI PERFORMANS DEĞERLENDİRME KRİTERLERİNE YÖNELİK LİTERATÜR ARAŞTIRMASI”. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 21/2 (December 2003), 169-203.
JAMA Özer LŞ. SATIŞ ELEMANI PERFORMANS DEĞERLENDİRME KRİTERLERİNE YÖNELİK LİTERATÜR ARAŞTIRMASI. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2003;21:169–203.
MLA Özer, Leyla Şentürk. “SATIŞ ELEMANI PERFORMANS DEĞERLENDİRME KRİTERLERİNE YÖNELİK LİTERATÜR ARAŞTIRMASI”. Hacettepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 21, no. 2, 2003, pp. 169-03.
Vancouver Özer LŞ. SATIŞ ELEMANI PERFORMANS DEĞERLENDİRME KRİTERLERİNE YÖNELİK LİTERATÜR ARAŞTIRMASI. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2003;21(2):169-203.

Manuscripts must conform to the requirements indicated on the last page of the Journal - Guide for Authors- and in the web page.


Privacy Statement

Names and e-mail addresses in this Journal Web page will only be used for the specified purposes of the Journal; they will not be opened for any other purpose or use by any other person.