BibTex RIS Kaynak Göster

A Literature Review About the Performance Appraisal Criteria of Sales People

Yıl 2003, Cilt: 21 Sayı: 2, 169 - 203, 01.12.2003

Öz

The objective of this study is to set a conceptual framework for the performance appraisal criteria of sales people through the review of performance appraisal literature. Performance appraisal criteria of sales people are determined after an assessment of the objectives, place and form of usage of performance appraisal studies.

SATIŞ ELEMANI PERFORMANS DEĞERLENDİRME KRİTERLERİNE YÖNELİK LİTERATÜR ARAŞTIRMASI

Yıl 2003, Cilt: 21 Sayı: 2, 169 - 203, 01.12.2003

Öz

Bu çalışma, satış elemanı performans değerlendirme literatüründen hareketle, performans değerlendirme çalışmalarında kullanılan kriterleri belirli bir sistematik içerisinde toplamaya çalışan kavramsal bir incelemeden oluşmaktadır. Konuya ilişkin literatürün incelenmesi sonucunda, performans değerlendirme kriterlerine yönelik çalışmalar, çalışma amacı, kullanılış yeri ve şekline göre ele alınmış ve performans kriterleri belirlenmiştir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Yazarlar

Leyla Şentürk Özer Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2003
Gönderilme Tarihi 1 Ocak 2003
Yayımlandığı Sayı Yıl 2003 Cilt: 21 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Özer, L. Ş. (2003). SATIŞ ELEMANI PERFORMANS DEĞERLENDİRME KRİTERLERİNE YÖNELİK LİTERATÜR ARAŞTIRMASI. Hacettepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 21(2), 169-203.
AMA Özer LŞ. SATIŞ ELEMANI PERFORMANS DEĞERLENDİRME KRİTERLERİNE YÖNELİK LİTERATÜR ARAŞTIRMASI. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. Aralık 2003;21(2):169-203.
Chicago Özer, Leyla Şentürk. “SATIŞ ELEMANI PERFORMANS DEĞERLENDİRME KRİTERLERİNE YÖNELİK LİTERATÜR ARAŞTIRMASI”. Hacettepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 21, sy. 2 (Aralık 2003): 169-203.
EndNote Özer LŞ (01 Aralık 2003) SATIŞ ELEMANI PERFORMANS DEĞERLENDİRME KRİTERLERİNE YÖNELİK LİTERATÜR ARAŞTIRMASI. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 21 2 169–203.
IEEE L. Ş. Özer, “SATIŞ ELEMANI PERFORMANS DEĞERLENDİRME KRİTERLERİNE YÖNELİK LİTERATÜR ARAŞTIRMASI”, Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, c. 21, sy. 2, ss. 169–203, 2003.
ISNAD Özer, Leyla Şentürk. “SATIŞ ELEMANI PERFORMANS DEĞERLENDİRME KRİTERLERİNE YÖNELİK LİTERATÜR ARAŞTIRMASI”. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 21/2 (Aralık 2003), 169-203.
JAMA Özer LŞ. SATIŞ ELEMANI PERFORMANS DEĞERLENDİRME KRİTERLERİNE YÖNELİK LİTERATÜR ARAŞTIRMASI. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2003;21:169–203.
MLA Özer, Leyla Şentürk. “SATIŞ ELEMANI PERFORMANS DEĞERLENDİRME KRİTERLERİNE YÖNELİK LİTERATÜR ARAŞTIRMASI”. Hacettepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, c. 21, sy. 2, 2003, ss. 169-03.
Vancouver Özer LŞ. SATIŞ ELEMANI PERFORMANS DEĞERLENDİRME KRİTERLERİNE YÖNELİK LİTERATÜR ARAŞTIRMASI. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2003;21(2):169-203.

Dergiye yayımlanmak üzere gönderilecek yazılar Dergi'nin son sayfasında ve Dergi web sistesinde yer alan Yazar Rehberi'ndeki kurallara uygun olmalıdır.


Gizlilik Beyanı

Bu dergi sitesindeki isimler ve e-posta adresleri sadece bu derginin belirtilen amaçları doğrultusunda kullanılacaktır; farklı herhangi bir amaç için veya diğer kişilerin kullanımına açılmayacaktır.