“Kültür” ve “bağlılık”, son yıllarda örgütlerin üzerinde en sık durdukları
konular arasında yer almaktadır. Bunun nedeni sürekli gelişen ve değişen
dünyadaki rekabet ortamı içinde örgütleri daha fazla kar ve pazar payı için
diğerleriyle yarışmaya zorlarken aynı zamanda insan kaynaklarına daha
fazla önem vermeye ve yatırım yapmaya, diğer taraftan da mevcut
işgücünden azami ölçüde yararlanmaya yönlendirmektedir. Bu durumun
sağlanabilmesi içinde örgüt çalışanlarında oluşacak, “örgüt kültürü” ve
“örgütsel bağlılık” ile ilgili algıların önemini de artırmıştır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Research Article |
Authors | |
Publication Date | July 1, 2016 |
Submission Date | March 9, 2016 |
Published in Issue | Year 2016 Volume: 8 Issue: 31 |