“Kültür” ve “bağlılık”, son yıllarda örgütlerin üzerinde en sık durdukları
konular arasında yer almaktadır. Bunun nedeni sürekli gelişen ve değişen
dünyadaki rekabet ortamı içinde örgütleri daha fazla kar ve pazar payı için
diğerleriyle yarışmaya zorlarken aynı zamanda insan kaynaklarına daha
fazla önem vermeye ve yatırım yapmaya, diğer taraftan da mevcut
işgücünden azami ölçüde yararlanmaya yönlendirmektedir. Bu durumun
sağlanabilmesi içinde örgüt çalışanlarında oluşacak, “örgüt kültürü” ve
“örgütsel bağlılık” ile ilgili algıların önemini de artırmıştır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Temmuz 2016 |
Gönderilme Tarihi | 9 Mart 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2016 Cilt: 8 Sayı: 31 |
All site content, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Common Attribution Licence. (CC-BY-NC 4.0)