The aim of the article is to present good practices of corporate
social responsibility (CSR) and diagnosis of the concept of sustainable
development in Polish enterprises.
The used data and information were collected through
literature overview and own research. Analyzed data allowed to create the CSR
model in Polish companies. Innovative models of CSR used in Poland give the
opportunity for competitive advantage of Polish Companies on European market.
Findings were discussed in terms of their contributions to
the management and organization literature and practical implications.
Bu çalışmanın amacı Polonyalı işletmelerdeki sürdürülebilir
kalkınma kavramının gelişim sürecinin belirleyicilerini ve bu işletmelerdeki
başarılı sosyal sorumluluk kavramının gelişim sürecinin belirleyicilerini ve bu
işletmelerdeki başarılı kurumsal sosyal sorumluluk uygulamalarını ortaya
koymaktır. Kullanılan veri ve bilgi literatür incelemesi ve kendi araştırmamız
yoluyla elden edilmiştir.
Analiz edilen veri Polonyalı işletmelerdeki kurumsal sosyal
sorumluluk oluşturmaya izin vermiştir. Polonya'da kullanılan yenilikçi kurumsal
sosyal sorumluluk modelleri, Avrupa piyasasında Polonyalı şirketlere rekabet
avantajı açısından fırsatlar sunmaktadır. Çalışmanın bulguları yönetim ve
organizasyon ile pratik uygulamalara katkısı açısından tartışılmıştır.
Journal Section | Articles |
---|---|
Authors | |
Publication Date | October 23, 2017 |
Submission Date | May 19, 2017 |
Acceptance Date | August 11, 2017 |
Published in Issue | Year 2017 |
İş ve İnsan Dergisi (e-ISSN 2148-967X) Creative Commons Alıntı-LisansDevam 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.