Günümüzde bireyin küçük yaşlarda matematiği anlıyor olması, ileriki hayatında başarılı olacağının bir göstergesi olarak düşünülmektedir. Fakat matematiğin gerçek hayattan uzak, soyut ve karmaşık görüntüsü, öğrencileri kendisinden uzaklaştırmaktadır. Bu bağlamda, çok küçük yaşlardan itibaren, öğretmenlere büyük sorumluluklar düşmektedir. Nitekim öğretmenlerin 3-8 yaş grubundaki öğrencilere matematik anlatırken, öğrencileri gibi düşünmeleri ve onların ne bildiğini iyi bilmeleri gerekmektedir. Bu kitap, 3-8 yaş grubu ile çalışan öğretmenlere, matematiği nasıl ve her yaş grubuna göre ne kadar anlatacakları konusunda yol gösteren rehber bir kitaptır. Türkiye'de küçük yaş grubu için matematiğin nasıl aktarılması gerektiğini, yaşanmış örnekler, olası hatalar, öğretmenlerin düşünceleri gib,i bir öğretmenin ihtiyaç duyabileceği alıntılarla zenginleştirilmiş içeriğe sahip kitap sayısının azlığı nedeniyle, bu kitabın değerlendirilmesi yapılmıştır.
Journal Section | Kitap Değerlendirme |
---|---|
Authors | |
Publication Date | December 28, 2016 |
Published in Issue | Year 2016 Volume: 2 Issue: 2 |
International Journal of Field Educatİon (IJOFE)
ISSN: 2149-3030