BibTex RIS Kaynak Göster

Kitap Değerlendirme: Küçük Çocuklar İçin Matematiği Anlama

Yıl 2016, Cilt: 2 Sayı: 2, 111 - 115, 28.12.2016

Öz

Günümüzde bireyin küçük yaşlarda matematiği anlıyor olması, ileriki hayatında başarılı olacağının bir göstergesi olarak düşünülmektedir. Fakat matematiğin gerçek hayattan uzak, soyut ve karmaşık görüntüsü, öğrencileri kendisinden uzaklaştırmaktadır. Bu bağlamda, çok küçük yaşlardan itibaren, öğretmenlere büyük sorumluluklar düşmektedir. Nitekim öğretmenlerin 3-8 yaş grubundaki öğrencilere matematik anlatırken, öğrencileri gibi düşünmeleri ve onların ne bildiğini iyi bilmeleri gerekmektedir. Bu kitap, 3-8 yaş grubu ile çalışan öğretmenlere, matematiği nasıl ve her yaş grubuna göre ne kadar anlatacakları konusunda yol gösteren rehber bir kitaptır. Türkiye'de küçük yaş grubu için matematiğin nasıl aktarılması gerektiğini, yaşanmış örnekler, olası hatalar, öğretmenlerin düşünceleri gib,i bir öğretmenin ihtiyaç duyabileceği alıntılarla zenginleştirilmiş içeriğe sahip kitap sayısının azlığı nedeniyle, bu kitabın değerlendirilmesi yapılmıştır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Kitap Değerlendirme
Yazarlar

Zehra Taşpınar Şener

Yayımlanma Tarihi 28 Aralık 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2016 Cilt: 2 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Taşpınar Şener, Z. (2016). Kitap Değerlendirme: Küçük Çocuklar İçin Matematiği Anlama. International Journal of Field Education, 2(2), 111-115.

       

                         International Journal of Field Educatİon (IJOFE)

                                                      ISSN: 2149-3030