Çoklu Zeka Fen Bilimleri Öğretmen Adayları Öğrenme Biçimleri Öğrenme Stilleri 21. Yüzyıl Becerileri
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi BAP
2019/02
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Birimi (2019/02 nolu proje) tarafından desteklenmiştir. Çalışmalarım boyunca verdiği destekten dolayı Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Birimine teşekkürlerimi sunarım.
Multiple Intelligence Preservice Science Teachers Learning Formats Learning Styles 21st Century Skills
2019/02
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Research Articles |
Authors | |
Project Number | 2019/02 |
Publication Date | June 15, 2022 |
Submission Date | April 23, 2022 |
Acceptance Date | May 25, 2022 |
Published in Issue | Year 2022 |
İndeksler / Indexes
tarafından dizinlenmekte,
TÜBİTAK/ULAKBİM(TR) SBVT tarafından izlenmektedir.
Dergimizde yayımlanan makaleler, aksi belirtilmediği sürece, Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası (CC BY 4.0) ile lisanslanır. Dergiye yayımlanmak üzere metin yollayan tüm yazar ve çevirmenlerin, gönderdikleri metnin yegâne telif sahibi olmaları ya da gerekli izinleri almış olmaları beklenir. Dergiye metin yollayan yazar ve çevirmenler bu metinlerin CC BY 4.0 kapsamında lisanslanacağını, aksini sayı editörlerine en başında açıkça beyan etmedikleri müddetçe, peşinen kabul etmiş sayılırlar.