| APA |
Eroğlu Doğan, E., Ekinci, R., & Doğan, D. (2020). Akıllı Tahta Kullanımının ve Etkinlik Temelli Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarısına, Fene ve Çevreye Yönelik Tutumlarına Etkisi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 21(3), 1197-1215. https://doi.org/10.17679/inuefd.644449
|
|
| AMA |
Eroğlu Doğan E, Ekinci R, Doğan D. Akıllı Tahta Kullanımının ve Etkinlik Temelli Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarısına, Fene ve Çevreye Yönelik Tutumlarına Etkisi. INUJFE. December 2020;21(3):1197-1215. doi:10.17679/inuefd.644449
|
|
| Chicago |
Eroğlu Doğan, Eylem, Recep Ekinci, and Doğan Doğan. “Akıllı Tahta Kullanımının Ve Etkinlik Temelli Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarısına, Fene Ve Çevreye Yönelik Tutumlarına Etkisi”. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21, no. 3 (December 2020): 1197-1215. https://doi.org/10.17679/inuefd.644449.
|
|
| EndNote |
Eroğlu Doğan E, Ekinci R, Doğan D (December 1, 2020) Akıllı Tahta Kullanımının ve Etkinlik Temelli Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarısına, Fene ve Çevreye Yönelik Tutumlarına Etkisi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 3 1197–1215.
|
|
| IEEE |
E. Eroğlu Doğan, R. Ekinci, and D. Doğan, “Akıllı Tahta Kullanımının ve Etkinlik Temelli Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarısına, Fene ve Çevreye Yönelik Tutumlarına Etkisi”, INUJFE, vol. 21, no. 3, pp. 1197–1215, 2020, doi: 10.17679/inuefd.644449.
|
|
| ISNAD |
Eroğlu Doğan, Eylem et al. “Akıllı Tahta Kullanımının Ve Etkinlik Temelli Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarısına, Fene Ve Çevreye Yönelik Tutumlarına Etkisi”. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21/3 (December2020), 1197-1215. https://doi.org/10.17679/inuefd.644449.
|
|
| JAMA |
Eroğlu Doğan E, Ekinci R, Doğan D. Akıllı Tahta Kullanımının ve Etkinlik Temelli Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarısına, Fene ve Çevreye Yönelik Tutumlarına Etkisi. INUJFE. 2020;21:1197–1215.
|
|
| MLA |
Eroğlu Doğan, Eylem et al. “Akıllı Tahta Kullanımının Ve Etkinlik Temelli Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarısına, Fene Ve Çevreye Yönelik Tutumlarına Etkisi”. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 21, no. 3, 2020, pp. 1197-15, doi:10.17679/inuefd.644449.
|
|
| Vancouver |
Eroğlu Doğan E, Ekinci R, Doğan D. Akıllı Tahta Kullanımının ve Etkinlik Temelli Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarısına, Fene ve Çevreye Yönelik Tutumlarına Etkisi. INUJFE. 2020;21(3):1197-215.
|
|