Journal Boards

Editors in Chief

Dr. Hatice YILDIZ DURAK

Dr. Mustafa SARITEPECİ

Section Editors

Hayat Boyu Öğrenme Alan Editörü

Dr. Bekir Güler, Bartın Üniversitesi

Öğretim Teknolojileri Alan Editörü

Dr. Nilüfer Atman Uslu, Manisa Celal Bayar Üniversitesi

Asst. Prof. Dr. Bekir GÜLER BARTIN ÜNİVERSİTESİ 0000-0002-5713-4347 Türkiye
Science and Mathematics Education, Science Education
Assoc. Prof. Dr. Mustafa SARITEPECİ NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ, EREĞLİ EĞİTİM FAKÜLTESİ 0000-0002-6984-0652 Türkiye Web
Instructional Technologies
Assoc. Prof. Dr. Hatice YILDIZ DURAK NECMETTIN ERBAKAN UNIVERSITY 0000-0002-5689-1805 Türkiye
Education

Scientific Board

Dr. Ahmet MAHİROĞLU, Near East University, KKTC

Dr. Ahmet Naci ÇOKLAR, Necmettin Erbakan University, Turkey

Dr. Ahmet Oğuz AKTÜRK, Necmettin Erbakan University, Turkey

Dr. Ayça ÇEBİ, Trabzon University

Dr. Beyza AKSU DÜNYA, Bartın University

Dr. Bülent DİLMAÇ, Necmettin Erbakan University, Turkey

Dr. Ertuğrul USTA, Necmettin Erbakan University, Turkey

Dr. Esed YAĞCI, Hacettepe University, Turkey

Dr. Hakan TÜZÜN, Hacettepe University, Turkey

Dr. Hasan ÇAKIR, Gazi University, Turkey

Dr. Hatice Ferhan ODABAŞI, Anadolu University, Turkey

Dr. Hayriye Tuğba ÖZTÜRK, Ankara University, Turkey

Dr. Gül ÖZÜDOĞRU, Kırşehir Ahi Evran University, Turkey

Dr. Jieun Lim, Daegu National University of Education, South Korea

Dr. Kemal İZCİ, Necmettin Erbakan University

Dr. Michail Kalogiannakis, University of Crete, Greece

Dr. Mukaddes ERDEM, Hacettepe University, Turkey

Dr. Özgen KORKMAZ, Amasya University, Turkey

Dr. Piet Kommers, University of Twente, Hollanda

Dr. Seçil ÇAŞKURLU, Michigan State University, USA

Dr. Serçin Karataş, Gazi University, Turkey

Dr. Stamatios Papadakis, University of Crete, Greece

Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU, Hacettepe University, Turkey

Dr. Şahin GÖKÇEARSLAN, Gazi University, Turkey

Dr. Tolga GÜYER, Gazi University, Turkey

Secretariat

Burak Sarıtepeci, buraksaritepe@gmail.com

Layout Editor

Burak Sarıtepeci

88x31.png

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.