BibTex RIS Cite

Çocuk-Gençlik Edebiyatı ve A. de Saint Exupéry'nin Küçük Prens'i 21 Mayıs 2009

Year 2009, Volume: 2 Issue: 22, 115 - 117, 30.11.2011

Abstract

  

Year 2009, Volume: 2 Issue: 22, 115 - 117, 30.11.2011

Abstract

Year 2009, Volume: 2 Issue: 22, 115 - 117, 30.11.2011

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Meeting Summary
Authors

Hediye Aksakal This is me

Publication Date November 30, 2011
Submission Date November 30, 2011
Published in Issue Year 2009 Volume: 2 Issue: 22

Cite

APA Aksakal, H. (2011). Çocuk-Gençlik Edebiyatı ve A. de Saint Exupéry’nin Küçük Prens’i 21 Mayıs 2009. Studien Zur Deutschen Sprache Und Literatur, 2(22), 115-117.
AMA Aksakal H. Çocuk-Gençlik Edebiyatı ve A. de Saint Exupéry’nin Küçük Prens’i 21 Mayıs 2009. Studien zur deutschen Sprache und Literatur. November 2011;2(22):115-117.
Chicago Aksakal, Hediye. “Çocuk-Gençlik Edebiyatı Ve A. De Saint Exupéry’nin Küçük Prens’i 21 Mayıs 2009”. Studien Zur Deutschen Sprache Und Literatur 2, no. 22 (November 2011): 115-17.
EndNote Aksakal H (November 1, 2011) Çocuk-Gençlik Edebiyatı ve A. de Saint Exupéry’nin Küçük Prens’i 21 Mayıs 2009. Studien zur deutschen Sprache und Literatur 2 22 115–117.
IEEE H. Aksakal, “Çocuk-Gençlik Edebiyatı ve A. de Saint Exupéry’nin Küçük Prens’i 21 Mayıs 2009”, Studien zur deutschen Sprache und Literatur, vol. 2, no. 22, pp. 115–117, 2011.
ISNAD Aksakal, Hediye. “Çocuk-Gençlik Edebiyatı Ve A. De Saint Exupéry’nin Küçük Prens’i 21 Mayıs 2009”. Studien zur deutschen Sprache und Literatur 2/22 (November 2011), 115-117.
JAMA Aksakal H. Çocuk-Gençlik Edebiyatı ve A. de Saint Exupéry’nin Küçük Prens’i 21 Mayıs 2009. Studien zur deutschen Sprache und Literatur. 2011;2:115–117.
MLA Aksakal, Hediye. “Çocuk-Gençlik Edebiyatı Ve A. De Saint Exupéry’nin Küçük Prens’i 21 Mayıs 2009”. Studien Zur Deutschen Sprache Und Literatur, vol. 2, no. 22, 2011, pp. 115-7.
Vancouver Aksakal H. Çocuk-Gençlik Edebiyatı ve A. de Saint Exupéry’nin Küçük Prens’i 21 Mayıs 2009. Studien zur deutschen Sprache und Literatur. 2011;2(22):115-7.