Ergin, T. (2012). Çocukların Bilişsel İşlemlerini Değerlendirmede Yeni Bir Yaklaşım: Pass Teorisi ve Bilişsel Değerlendirme Sistemi (CAS). HAYEF Journal of Education, 1(2), 223-245.
AMA
Ergin T. Çocukların Bilişsel İşlemlerini Değerlendirmede Yeni Bir Yaklaşım: Pass Teorisi ve Bilişsel Değerlendirme Sistemi (CAS). HAYEF Journal of Education. March 2012;1(2):223-245.
Chicago
Ergin, Tamer. “Çocukların Bilişsel İşlemlerini Değerlendirmede Yeni Bir Yaklaşım: Pass Teorisi Ve Bilişsel Değerlendirme Sistemi (CAS)”. HAYEF Journal of Education 1, no. 2 (March 2012): 223-45.
EndNote
Ergin T (March 1, 2012) Çocukların Bilişsel İşlemlerini Değerlendirmede Yeni Bir Yaklaşım: Pass Teorisi ve Bilişsel Değerlendirme Sistemi (CAS). HAYEF Journal of Education 1 2 223–245.
IEEE
T. Ergin, “Çocukların Bilişsel İşlemlerini Değerlendirmede Yeni Bir Yaklaşım: Pass Teorisi ve Bilişsel Değerlendirme Sistemi (CAS)”, HAYEF Journal of Education, vol. 1, no. 2, pp. 223–245, 2012.
ISNAD
Ergin, Tamer. “Çocukların Bilişsel İşlemlerini Değerlendirmede Yeni Bir Yaklaşım: Pass Teorisi Ve Bilişsel Değerlendirme Sistemi (CAS)”. HAYEF Journal of Education 1/2 (March2012), 223-245.
JAMA
Ergin T. Çocukların Bilişsel İşlemlerini Değerlendirmede Yeni Bir Yaklaşım: Pass Teorisi ve Bilişsel Değerlendirme Sistemi (CAS). HAYEF Journal of Education. 2012;1:223–245.
MLA
Ergin, Tamer. “Çocukların Bilişsel İşlemlerini Değerlendirmede Yeni Bir Yaklaşım: Pass Teorisi Ve Bilişsel Değerlendirme Sistemi (CAS)”. HAYEF Journal of Education, vol. 1, no. 2, 2012, pp. 223-45.
Vancouver
Ergin T. Çocukların Bilişsel İşlemlerini Değerlendirmede Yeni Bir Yaklaşım: Pass Teorisi ve Bilişsel Değerlendirme Sistemi (CAS). HAYEF Journal of Education. 2012;1(2):223-45.