BibTex RIS Cite

Çocukların Bilişsel İşlemlerini Değerlendirmede Yeni Bir Yaklaşım: Pass Teorisi ve Bilişsel Değerlendirme Sistemi (CAS)

Year 2004, Volume: 1 Issue: 2, 223 - 245, 22.03.2012

Abstract

Year 2004, Volume: 1 Issue: 2, 223 - 245, 22.03.2012

Abstract

Year 2004, Volume: 1 Issue: 2, 223 - 245, 22.03.2012

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Tamer Ergin This is me

Publication Date March 22, 2012
Published in Issue Year 2004 Volume: 1 Issue: 2

Cite

APA Ergin, T. (2012). Çocukların Bilişsel İşlemlerini Değerlendirmede Yeni Bir Yaklaşım: Pass Teorisi ve Bilişsel Değerlendirme Sistemi (CAS). HAYEF Journal of Education, 1(2), 223-245.
AMA Ergin T. Çocukların Bilişsel İşlemlerini Değerlendirmede Yeni Bir Yaklaşım: Pass Teorisi ve Bilişsel Değerlendirme Sistemi (CAS). HAYEF Journal of Education. March 2012;1(2):223-245.
Chicago Ergin, Tamer. “Çocukların Bilişsel İşlemlerini Değerlendirmede Yeni Bir Yaklaşım: Pass Teorisi Ve Bilişsel Değerlendirme Sistemi (CAS)”. HAYEF Journal of Education 1, no. 2 (March 2012): 223-45.
EndNote Ergin T (March 1, 2012) Çocukların Bilişsel İşlemlerini Değerlendirmede Yeni Bir Yaklaşım: Pass Teorisi ve Bilişsel Değerlendirme Sistemi (CAS). HAYEF Journal of Education 1 2 223–245.
IEEE T. Ergin, “Çocukların Bilişsel İşlemlerini Değerlendirmede Yeni Bir Yaklaşım: Pass Teorisi ve Bilişsel Değerlendirme Sistemi (CAS)”, HAYEF Journal of Education, vol. 1, no. 2, pp. 223–245, 2012.
ISNAD Ergin, Tamer. “Çocukların Bilişsel İşlemlerini Değerlendirmede Yeni Bir Yaklaşım: Pass Teorisi Ve Bilişsel Değerlendirme Sistemi (CAS)”. HAYEF Journal of Education 1/2 (March 2012), 223-245.
JAMA Ergin T. Çocukların Bilişsel İşlemlerini Değerlendirmede Yeni Bir Yaklaşım: Pass Teorisi ve Bilişsel Değerlendirme Sistemi (CAS). HAYEF Journal of Education. 2012;1:223–245.
MLA Ergin, Tamer. “Çocukların Bilişsel İşlemlerini Değerlendirmede Yeni Bir Yaklaşım: Pass Teorisi Ve Bilişsel Değerlendirme Sistemi (CAS)”. HAYEF Journal of Education, vol. 1, no. 2, 2012, pp. 223-45.
Vancouver Ergin T. Çocukların Bilişsel İşlemlerini Değerlendirmede Yeni Bir Yaklaşım: Pass Teorisi ve Bilişsel Değerlendirme Sistemi (CAS). HAYEF Journal of Education. 2012;1(2):223-45.