çinde bulunduğumuz çağda bilgiye her zamankinden daha kolay ulaşan insan
çoğu zaman kapasitesini aşabilecek miktarda bilgi bombardımanına maruz kalmakta, sahip olduğu zamanın yetersizliğinden yakınmaktadır. İnternetin hayatın
hemen her aşamasına dahil olmasıyla birlikte ‘boş zaman’ algısı da değişime
uğramakta, eğlence ve rahatlama amaçlı kullanılacak zamanın dahi nitelikli şekilde değerlendirilmesi tercih edilmektedir. Dijital teknolojilerdeki hızlı gelişimin
en çok etkilediği endüstrilerden biri de eğlence endüstrisi olmuş, kitle iletişim
araçlarının hakimiyetini elinde bulunduran televizyon gerek yayıncılık stratejileri
gerekse içerik açısından köklü değişimler yaşamıştır. Bu çalışmada daha hızlı ve
daha fazla içerik tüketme eğilimdeki izleyicinin farklı mecralarda değişim gösteren beklenti ve tercihleri incelenmiştir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Communication and Media Studies |
Journal Section | Research Articles |
Authors | |
Publication Date | July 31, 2021 |
Submission Date | May 22, 2021 |
Published in Issue | Year 2021 Volume: 1 Issue: 3 |