çinde bulunduğumuz çağda bilgiye her zamankinden daha kolay ulaşan insan
çoğu zaman kapasitesini aşabilecek miktarda bilgi bombardımanına maruz kalmakta, sahip olduğu zamanın yetersizliğinden yakınmaktadır. İnternetin hayatın
hemen her aşamasına dahil olmasıyla birlikte ‘boş zaman’ algısı da değişime
uğramakta, eğlence ve rahatlama amaçlı kullanılacak zamanın dahi nitelikli şekilde değerlendirilmesi tercih edilmektedir. Dijital teknolojilerdeki hızlı gelişimin
en çok etkilediği endüstrilerden biri de eğlence endüstrisi olmuş, kitle iletişim
araçlarının hakimiyetini elinde bulunduran televizyon gerek yayıncılık stratejileri
gerekse içerik açısından köklü değişimler yaşamıştır. Bu çalışmada daha hızlı ve
daha fazla içerik tüketme eğilimdeki izleyicinin farklı mecralarda değişim gösteren beklenti ve tercihleri incelenmiştir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | İletişim ve Medya Çalışmaları |
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 31 Temmuz 2021 |
Gönderilme Tarihi | 22 Mayıs 2021 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2021 Cilt: 1 Sayı: 3 |