Other
BibTex RIS Cite
Year 2017, Volume: 4 Issue: 3, 109 - 115, 15.12.2017

Abstract

References

  • Tortop, H.S. (2012). Radikal hızlandırma.Yüksek Öğretim ve Bilim Dergisi.
  • Tortop, H.S. (2015). Üstün zekalılar eğitiminde farklılaştırılmış öğretim müfredat farklılaştırma modelleri. Düzce: Genç Bilge Yayıncılık
  • Sak, U. (2010). Üstün zekalılar tanılanmaları eğitimleri. Ankara: Maya Akademi yayınları

“Gifted” Filmi Eleştirisi

Year 2017, Volume: 4 Issue: 3, 109 - 115, 15.12.2017

Abstract

Yapılan çalışmada, deha düzeyinde üstün yetenekli bir öğrencinin özellikleri ve üstün yeteneklilere verilmesi gereken eğitiminin daha iyi anlaşılması için yayınlanan Gifted filminin incelenmesi amaçlanmıştır. Film, Mary adında deha bir çocuğun yeteneklerinin, yaşadığı olayların ve çevresindeki insanların ona bakış açılarının anlaşılması açısından önemli bilgiler içermektedir. Bu makalede filmin içerisinde geçen bu durumlar üstün yetenekliler eğitimi açısından ele alınmıştır. Alan yazındaki bilimsel bulgular ile tartışılmıştır.

References

  • Tortop, H.S. (2012). Radikal hızlandırma.Yüksek Öğretim ve Bilim Dergisi.
  • Tortop, H.S. (2015). Üstün zekalılar eğitiminde farklılaştırılmış öğretim müfredat farklılaştırma modelleri. Düzce: Genç Bilge Yayıncılık
  • Sak, U. (2010). Üstün zekalılar tanılanmaları eğitimleri. Ankara: Maya Akademi yayınları
There are 3 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Gifted education policy
Authors

Melek İmamoğlu This is me

Hasan Said Tortop This is me

Publication Date December 15, 2017
Published in Issue Year 2017 Volume: 4 Issue: 3

Cite

APA İmamoğlu, M., & Tortop, H. S. (2017). “Gifted” Filmi Eleştirisi. Journal of Gifted Education and Creativity, 4(3), 109-115.