BibTex RIS Cite

PERFORMANS ALANLARINA GÖRE HALKLA İLİŞKİLER AMAÇLARI: BİLGİLENDİRME İLE İLGİLİ AMAÇLARIN DİĞER AMAÇLARA ETKİSİ

Year 2000, Volume: 1 Issue: 3, 96 - 102, 12.05.2014

Abstract

Toplumsal yapının bir parçası olan örgütlerin varlıklarını devam ettirebilmeleri için zorunluluk haline gelen halkla ilişkilerde başarı, amaçlarını tespit etme konusunu gündeme getirmiştir. İyi belirlenmiş sağlıklı ve özenle seçilmiş, anlaşılır ve net bir şekilde ortaya konulan amaçlar, halkla ilişkilerin kendisinden bekleneni gerçekleştirmesinde önemlidir. Hedef kitleye, sektörlere ve performans alanlarına göre farklılık gösteren halkla ilişkilerin temel amacı her türlü olay ve faaliyette bilgilendirme sonucu iyi niyetin yerleştirilmesidir. Performans alanlarına göre bilgilendirme, iyileştirme ve motivasyonla ilgili amaçlar olmak üzere üç grupta toplanan halkla ilişkiler amaçlarının ilk aşamasını bilgilendirme ile ilgili amaçlar oluşturmaktadır. Bilgilendirme ile ilgili amaçlar ve ondan sonra da istenilen yönde davranış değişikliği yaratmak isteyen motivasyonla ilgili amaçlar gerçekleştirilebilmektedir.

Year 2000, Volume: 1 Issue: 3, 96 - 102, 12.05.2014

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Compilation Articles
Authors

Hanife Güz This is me

Publication Date May 12, 2014
Submission Date May 12, 2014
Published in Issue Year 2000 Volume: 1 Issue: 3

Cite

APA Güz, H. (2014). PERFORMANS ALANLARINA GÖRE HALKLA İLİŞKİLER AMAÇLARI: BİLGİLENDİRME İLE İLGİLİ AMAÇLARIN DİĞER AMAÇLARA ETKİSİ. Selçuk İletişim, 1(3), 96-102. https://doi.org/10.18094/si.56431