BibTex RIS Kaynak Göster

PERFORMANS ALANLARINA GÖRE HALKLA İLİŞKİLER AMAÇLARI: BİLGİLENDİRME İLE İLGİLİ AMAÇLARIN DİĞER AMAÇLARA ETKİSİ

Yıl 2000, Cilt: 1 Sayı: 3, 96 - 102, 12.05.2014

Öz

Toplumsal yapının bir parçası olan örgütlerin varlıklarını devam ettirebilmeleri için zorunluluk haline gelen halkla ilişkilerde başarı, amaçlarını tespit etme konusunu gündeme getirmiştir. İyi belirlenmiş sağlıklı ve özenle seçilmiş, anlaşılır ve net bir şekilde ortaya konulan amaçlar, halkla ilişkilerin kendisinden bekleneni gerçekleştirmesinde önemlidir. Hedef kitleye, sektörlere ve performans alanlarına göre farklılık gösteren halkla ilişkilerin temel amacı her türlü olay ve faaliyette bilgilendirme sonucu iyi niyetin yerleştirilmesidir. Performans alanlarına göre bilgilendirme, iyileştirme ve motivasyonla ilgili amaçlar olmak üzere üç grupta toplanan halkla ilişkiler amaçlarının ilk aşamasını bilgilendirme ile ilgili amaçlar oluşturmaktadır. Bilgilendirme ile ilgili amaçlar ve ondan sonra da istenilen yönde davranış değişikliği yaratmak isteyen motivasyonla ilgili amaçlar gerçekleştirilebilmektedir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Derleme Makaleler
Yazarlar

Hanife Güz Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 12 Mayıs 2014
Gönderilme Tarihi 12 Mayıs 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2000 Cilt: 1 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Güz, H. (2014). PERFORMANS ALANLARINA GÖRE HALKLA İLİŞKİLER AMAÇLARI: BİLGİLENDİRME İLE İLGİLİ AMAÇLARIN DİĞER AMAÇLARA ETKİSİ. Selçuk İletişim, 1(3), 96-102. https://doi.org/10.18094/si.56431