BibTex RIS Cite

PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE GLOBAL PAZARLAMA STARATEJİSİ

Year 2001, Volume: 1 Issue: 4, 99 - 106, 12.05.2014

Abstract

Dünya ekonomisindeki büyüme yavaşlığı, korumacılıkta yaşanan değişim, devlet müdahalelerinin azalması, girişimciliğin desteklenmesi, rekabet avantajlarının değişmesi ve ortak bir tüketim kültürünün yaygınlaşması firmaları yeni arayışlara itmiştir. Ticari bir ürünün bütün sınırları aşıp, başarıyla satılabilmesi “global pazarlama anlayışı” içinde ele alınmıştır. Global pazarlama yaklaşımı; temel pazarlama ilkelerinin dünya çapında uygulanması, global ürün ise; her pazardaki tüketicinin tatminine göre farklı dizayn edilen ürün olarak tanımlanabilir. Bu tanımlardan da anlaşılabileceği gibi, global endüstrideki firmalar, pazarlama iletişimi stratejilerini; tüketici istek ve ihtiyaçlarını global kalite standartlarına uygun olarak standartlaştırılmış mal ve hizmetlerle karşılamak için geliştirileceklerdir.

Year 2001, Volume: 1 Issue: 4, 99 - 106, 12.05.2014

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Compilation Articles
Authors

Filiz Otay This is me

Publication Date May 12, 2014
Submission Date May 12, 2014
Published in Issue Year 2001 Volume: 1 Issue: 4

Cite

APA Otay, F. (2014). PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE GLOBAL PAZARLAMA STARATEJİSİ. Selçuk İletişim, 1(4), 99-106. https://doi.org/10.18094/si.39037