BibTex RIS Cite

KULLANILAN TEKNİKLER AÇISINDAN İNTERNET REKLAMLARI

Year 2004, Volume: 3 Issue: 2, 159 - 167, 19.11.2013

Abstract

Bütünleşik pazarlama iletişimi bileşenlerinden doğrudan pazarlamanın iletişim teknolojisindeki güncel tüm imkanları kullandığı internet reklamlarının önemi giderek artmaktadır. Tüm dünyada internet reklamlarının sayısında, ulaştıkları kişi miktarında ve bu reklamlarda uygulanan teknik-lerde hızlı bir değişim ve gelişim gözlenmektedir. İnternet reklamları özellikle kullanıla-bilecek teknikler yönünden, yer aldıkları reklam ortamının iletişim ve bilgi teknolojileri bileşenleri nede-niyle diğer medyaları kullanan reklamlardan farklılık göstermektedir. Bu reklam türünün etkinli-ği, kişiye özel bir nitelik taşımaları ve farklı sitelere yönlendirme gücü ile ilişkilidir. Şerit reklam, düğme reklam, sohbet ve içerik sitelerine yapılan sponsorlukla ilişkili reklam, itme reklam, ani olarak beliren reklam gibi teknolojik gelişim uzantılı tekniklerin kullanıldığı günümüz internet reklamlarının yakın gelecekte, özellikle cookie teknolojinin değişim ve gelişimi konusunda önemli ataklar yapması beklenmektedir.

Year 2004, Volume: 3 Issue: 2, 159 - 167, 19.11.2013

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Compilation Articles
Authors

Nurhan Tosun This is me

Publication Date November 19, 2013
Submission Date December 9, 2013
Published in Issue Year 2004 Volume: 3 Issue: 2

Cite

APA Tosun, N. (2013). KULLANILAN TEKNİKLER AÇISINDAN İNTERNET REKLAMLARI. Selçuk İletişim, 3(2), 159-167. https://doi.org/10.18094/si.72927