BibTex RIS Cite

YENİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNİN REKLAM ÜZERİNE ETKİLERİ

Year 2004, Volume: 3 Issue: 2, 168 - 181, 19.11.2013

Abstract

Sanayi Devrimi/Toplumu evresinden sonra bugün insanlığın girdiği döneme Enformasyon Devrimi/Toplumu denilmektedir. İçinde yaşadığımız çağı şekillendiren şey ise yeni iletişim teknolojileridir. Yeni iletişim teknolojileri de multimedya, etkileşimli TV ve internet gibi yeni medyaları yaratmıştır. 1990'ların başından itibaren internet, bilgisayar ve çoklu ortam uygulamalarını içeren bir tanımda kullanılan yeni medyalar kendini kanıtlama mücadelesine girmiştir. Her yeni medya reklamcılara kendi değerini ispatlamak zorunda kalmıştır. Özellikle internet, reklamcılık alanında,ticari web sayfalarının gündeme gelmesinin de etkisiyle kısa sürede basılı medya ve TV reklamlarıyla yarışabilecek düzeye gelmiştir. İşte reklamın ve reklamcılığın yeni medyalarla birlikte kazandığı bu yeni boyut, yeni uygulama biçimleri ve sektörün durumu bu çalışmanın asıl konusunu oluşturmuştur.

Year 2004, Volume: 3 Issue: 2, 168 - 181, 19.11.2013

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Compilation Articles
Authors

Vesile Çakır This is me

Publication Date November 19, 2013
Submission Date December 9, 2013
Published in Issue Year 2004 Volume: 3 Issue: 2

Cite

APA Çakır, V. (2013). YENİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNİN REKLAM ÜZERİNE ETKİLERİ. Selçuk İletişim, 3(2), 168-181. https://doi.org/10.18094/si.34313