BibTex RIS Cite

SMS Reklamlarına Yönelik Tüketici Tutumları

Year 2009, Volume: 5 Issue: 4, 5 - 17, 19.11.2013

Abstract

Mobil telefonların kullanımındaki hızlı artış, hem pazarlamacılar hem de reklamcılar için yeni bir mesaj aktarım platformu yaratmıştır. Mobil telefonların popülerliğindeki artış ile beraber, Kısa Mesaj Hizmetleri (SMS) potansiyel tüketicilere ulaşmada daha da önemli bir hale gelmiştir. Bu çalışma SMS reklamlarına yönelik tutumları etkileyen faktörler olarak eğlendiricilik, rahatsız edicilik, güvenilirlik ve bilgilendiricilik faktörlerini temel almıştır. Regresyon analizi sonuçları göstermektedir ki, tüm bu faktörler SMS reklamlarına yönelik tutumları etkilemede anlamlı faktörlerdir ve eğlendiricilik en önemli faktördür. Ayrıca SMS reklamı gönderimine yönelik alıcının ön izni, genel tutumu etkileyen önemli bir değişkendir.

 

Year 2009, Volume: 5 Issue: 4, 5 - 17, 19.11.2013

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Compilation Articles
Authors

N.bilge İspir This is me

H.kemal Suher This is me

Publication Date November 19, 2013
Submission Date December 6, 2013
Published in Issue Year 2009 Volume: 5 Issue: 4

Cite

APA İspir, N., & Suher, H. (2013). SMS Reklamlarına Yönelik Tüketici Tutumları. Selçuk İletişim, 5(4), 5-17. https://doi.org/10.18094/si.69026