BibTex RIS Kaynak Göster

SMS Reklamlarına Yönelik Tüketici Tutumları

Yıl 2009, Cilt: 5 Sayı: 4, 5 - 17, 19.11.2013

Öz

Mobil telefonların kullanımındaki hızlı artış, hem pazarlamacılar hem de reklamcılar için yeni bir mesaj aktarım platformu yaratmıştır. Mobil telefonların popülerliğindeki artış ile beraber, Kısa Mesaj Hizmetleri (SMS) potansiyel tüketicilere ulaşmada daha da önemli bir hale gelmiştir. Bu çalışma SMS reklamlarına yönelik tutumları etkileyen faktörler olarak eğlendiricilik, rahatsız edicilik, güvenilirlik ve bilgilendiricilik faktörlerini temel almıştır. Regresyon analizi sonuçları göstermektedir ki, tüm bu faktörler SMS reklamlarına yönelik tutumları etkilemede anlamlı faktörlerdir ve eğlendiricilik en önemli faktördür. Ayrıca SMS reklamı gönderimine yönelik alıcının ön izni, genel tutumu etkileyen önemli bir değişkendir.

 

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Derleme Makaleler
Yazarlar

N.bilge İspir Bu kişi benim

H.kemal Suher Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 19 Kasım 2013
Gönderilme Tarihi 6 Aralık 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 5 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA İspir, N., & Suher, H. (2013). SMS Reklamlarına Yönelik Tüketici Tutumları. Selçuk İletişim, 5(4), 5-17. https://doi.org/10.18094/si.69026