Son yıllardaki teknolojik gelişmeler sayesinde dil öğretilen sınıflar diğer tüm eğitim ortamları gibi değişmeye başlamıştır. Teknolojik yazılım ve web araçlarının günümüz eğitiminin birer parçasıdır. Bu nedenle pek çok yabancı dil öğretmeni de bu tip teknolojileri sınıflarında uygulamak için çeşitli yollar denemektedir. Bu bağlamda, bu çalışmada çizgi film yazılımının A2 seviyesindeki öğrencilerin okuma beceresinin gelişimdeki etkileri araştırılmaktadır
Thanks to the technological advances, language teaching classrooms, along with the other classroom settings, have been exposed to a shift. Due to the fact that the contributions of technological software and Web tools to language skills are a requirement in this world of education, language teachers try various ways to use technology in their classroom settings. In this respect, the present study aims to see the effects of cartoon software on developing reading skills of A2 level students
Other ID | JA33GU62ZG |
---|---|
Journal Section | Article |
Authors | |
Publication Date | December 1, 2013 |
Submission Date | December 1, 2013 |
Published in Issue | Year 2013 Volume: 12 Issue: 2 |