BibTex RIS Cite

SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ

Year 2008, Volume: 3 Issue: 9, 0 - , 01.06.2008

Abstract

SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ

Year 2008, Volume: 3 Issue: 9, 0 - , 01.06.2008

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Yard. Doç. Dr. Ferah Onat This is me

Dr. Özlem Aşman Alikılıç This is me

Publication Date June 1, 2008
Published in Issue Year 2008 Volume: 3 Issue: 9

Cite

APA Onat, Y. D. D. F., & Alikılıç, D. Ö. A. (2008). SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, 3(9). https://doi.org/10.19168/jyu.62214
AMA Onat YDDF, Alikılıç DÖA. SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. June 2008;3(9). doi:10.19168/jyu.62214
Chicago Onat, Yard. Doç. Dr. Ferah, and Dr. Özlem Aşman Alikılıç. “SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 3, no. 9 (June 2008). https://doi.org/10.19168/jyu.62214.
EndNote Onat YDDF, Alikılıç DÖA (June 1, 2008) SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 3 9
IEEE Y. D. D. F. Onat and D. Ö. A. Alikılıç, “SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ”, Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, vol. 3, no. 9, 2008, doi: 10.19168/jyu.62214.
ISNAD Onat, Yard. Doç. Dr. Ferah - Alikılıç, Dr. Özlem Aşman. “SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 3/9 (June 2008). https://doi.org/10.19168/jyu.62214.
JAMA Onat YDDF, Alikılıç DÖA. SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2008;3. doi:10.19168/jyu.62214.
MLA Onat, Yard. Doç. Dr. Ferah and Dr. Özlem Aşman Alikılıç. “SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, vol. 3, no. 9, 2008, doi:10.19168/jyu.62214.
Vancouver Onat YDDF, Alikılıç DÖA. SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2008;3(9).