BibTex RIS Kaynak Göster

SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ

Yıl 2008, Cilt: 3 Sayı: 9, 0 - , 01.06.2008

Öz

SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ

Yıl 2008, Cilt: 3 Sayı: 9, 0 - , 01.06.2008

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Yard. Doç. Dr. Ferah Onat Bu kişi benim

Dr. Özlem Aşman Alikılıç Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2008
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Cilt: 3 Sayı: 9

Kaynak Göster

APA Onat, Y. D. D. F., & Alikılıç, D. Ö. A. (2008). SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, 3(9). https://doi.org/10.19168/jyu.62214
AMA Onat YDDF, Alikılıç DÖA. SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. Haziran 2008;3(9). doi:10.19168/jyu.62214
Chicago Onat, Yard. Doç. Dr. Ferah, ve Dr. Özlem Aşman Alikılıç. “SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 3, sy. 9 (Haziran 2008). https://doi.org/10.19168/jyu.62214.
EndNote Onat YDDF, Alikılıç DÖA (01 Haziran 2008) SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 3 9
IEEE Y. D. D. F. Onat ve D. Ö. A. Alikılıç, “SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ”, Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, c. 3, sy. 9, 2008, doi: 10.19168/jyu.62214.
ISNAD Onat, Yard. Doç. Dr. Ferah - Alikılıç, Dr. Özlem Aşman. “SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 3/9 (Haziran 2008). https://doi.org/10.19168/jyu.62214.
JAMA Onat YDDF, Alikılıç DÖA. SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2008;3. doi:10.19168/jyu.62214.
MLA Onat, Yard. Doç. Dr. Ferah ve Dr. Özlem Aşman Alikılıç. “SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, c. 3, sy. 9, 2008, doi:10.19168/jyu.62214.
Vancouver Onat YDDF, Alikılıç DÖA. SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2008;3(9).