APA |
Onat, Y. D. D. F., & Alikılıç, D. Ö. A. (2008). SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, 3(9). https://doi.org/10.19168/jyu.62214 |
|
AMA |
Onat YDDF, Alikılıç DÖA. SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. Haziran 2008;3(9). doi:10.19168/jyu.62214 |
|
Chicago |
Onat, Yard. Doç. Dr. Ferah, ve Dr. Özlem Aşman Alikılıç. “SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 3, sy. 9 (Haziran 2008). https://doi.org/10.19168/jyu.62214. |
|
EndNote |
Onat YDDF, Alikılıç DÖA (01 Haziran 2008) SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 3 9 |
|
IEEE |
Y. D. D. F. Onat ve D. Ö. A. Alikılıç, “SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ”, Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, c. 3, sy. 9, 2008, doi: 10.19168/jyu.62214. |
|
ISNAD |
Onat, Yard. Doç. Dr. Ferah - Alikılıç, Dr. Özlem Aşman. “SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 3/9 (Haziran 2008). https://doi.org/10.19168/jyu.62214. |
|
JAMA |
Onat YDDF, Alikılıç DÖA. SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2008;3. doi:10.19168/jyu.62214. |
|
MLA |
Onat, Yard. Doç. Dr. Ferah ve Dr. Özlem Aşman Alikılıç. “SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, c. 3, sy. 9, 2008, doi:10.19168/jyu.62214. |
|
Vancouver |
Onat YDDF, Alikılıç DÖA. SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2008;3(9). |
|