BibTex RIS Cite

ANTALYA BELEK BÖLGESİNDEKİ BEŞ YILDIZLI OTEL    İŞLETMELERİNDE DÜŞÜK SEZONDA KONAKLAYAN ALMAN MÜŞTERİLERİN HİZMET    BEKLENTİLERİNİN VE                 MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Year 2011, Volume: 6 Issue: 21, 0 - , 01.06.2011

Abstract

ANTALYA BELEK BÖLGESİNDEKİ BEŞ YILDIZLI OTEL    İŞLETMELERİNDE DÜŞÜK SEZONDA KONAKLAYAN ALMAN MÜŞTERİLERİN HİZMET    BEKLENTİLERİNİN VE                 MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Year 2011, Volume: 6 Issue: 21, 0 - , 01.06.2011

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

 gülay Bulgan H. Hüseyin Soybalı This is me

Publication Date June 1, 2011
Published in Issue Year 2011 Volume: 6 Issue: 21

Cite

APA Soybalı, .B.H.H. (2011). ANTALYA BELEK BÖLGESİNDEKİ BEŞ YILDIZLI OTEL    İŞLETMELERİNDE DÜŞÜK SEZONDA KONAKLAYAN ALMAN MÜŞTERİLERİN HİZMET    BEKLENTİLERİNİN VE                 MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, 6(21). https://doi.org/10.19168/jyu.22373
AMA Soybalı BHH. ANTALYA BELEK BÖLGESİNDEKİ BEŞ YILDIZLI OTEL    İŞLETMELERİNDE DÜŞÜK SEZONDA KONAKLAYAN ALMAN MÜŞTERİLERİN HİZMET    BEKLENTİLERİNİN VE                 MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. June 2011;6(21). doi:10.19168/jyu.22373
Chicago Soybalı, gülayBulganH.Hüseyin. “ANTALYA BELEK BÖLGESİNDEKİ BEŞ YILDIZLI OTEL    İŞLETMELERİNDE DÜŞÜK SEZONDA KONAKLAYAN ALMAN MÜŞTERİLERİN HİZMET    BEKLENTİLERİNİN VE                 MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 6, no. 21 (June 2011). https://doi.org/10.19168/jyu.22373.
EndNote Soybalı BHH (June 1, 2011) ANTALYA BELEK BÖLGESİNDEKİ BEŞ YILDIZLI OTEL    İŞLETMELERİNDE DÜŞÜK SEZONDA KONAKLAYAN ALMAN MÜŞTERİLERİN HİZMET    BEKLENTİLERİNİN VE                 MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 6 21
IEEE  . B. H. H. Soybalı, “ANTALYA BELEK BÖLGESİNDEKİ BEŞ YILDIZLI OTEL    İŞLETMELERİNDE DÜŞÜK SEZONDA KONAKLAYAN ALMAN MÜŞTERİLERİN HİZMET    BEKLENTİLERİNİN VE                 MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”, Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, vol. 6, no. 21, 2011, doi: 10.19168/jyu.22373.
ISNAD Soybalı, gülayBulganH.Hüseyin. “ANTALYA BELEK BÖLGESİNDEKİ BEŞ YILDIZLI OTEL    İŞLETMELERİNDE DÜŞÜK SEZONDA KONAKLAYAN ALMAN MÜŞTERİLERİN HİZMET    BEKLENTİLERİNİN VE                 MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 6/21 (June 2011). https://doi.org/10.19168/jyu.22373.
JAMA Soybalı BHH. ANTALYA BELEK BÖLGESİNDEKİ BEŞ YILDIZLI OTEL    İŞLETMELERİNDE DÜŞÜK SEZONDA KONAKLAYAN ALMAN MÜŞTERİLERİN HİZMET    BEKLENTİLERİNİN VE                 MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2011;6. doi:10.19168/jyu.22373.
MLA Soybalı, gülayBulganH.Hüseyin. “ANTALYA BELEK BÖLGESİNDEKİ BEŞ YILDIZLI OTEL    İŞLETMELERİNDE DÜŞÜK SEZONDA KONAKLAYAN ALMAN MÜŞTERİLERİN HİZMET    BEKLENTİLERİNİN VE                 MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, vol. 6, no. 21, 2011, doi:10.19168/jyu.22373.
Vancouver Soybalı BHH. ANTALYA BELEK BÖLGESİNDEKİ BEŞ YILDIZLI OTEL    İŞLETMELERİNDE DÜŞÜK SEZONDA KONAKLAYAN ALMAN MÜŞTERİLERİN HİZMET    BEKLENTİLERİNİN VE                 MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2011;6(21).