ANTALYA BELEK BÖLGESİNDEKİ BEŞ YILDIZLI OTEL İŞLETMELERİNDE DÜŞÜK SEZONDA KONAKLAYAN ALMAN MÜŞTERİLERİN HİZMET BEKLENTİLERİNİN VE MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yıl 2011,
Cilt: 6 Sayı: 21, 0 - , 01.06.2011
gülay Bulgan H. Hüseyin Soybalı
ANTALYA BELEK BÖLGESİNDEKİ BEŞ YILDIZLI OTEL İŞLETMELERİNDE DÜŞÜK SEZONDA KONAKLAYAN ALMAN MÜŞTERİLERİN HİZMET BEKLENTİLERİNİN VE MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yıl 2011,
Cilt: 6 Sayı: 21, 0 - , 01.06.2011
gülay Bulgan H. Hüseyin Soybalı
Toplam 0 adet kaynakça vardır.