BibTex RIS Kaynak Göster

ANTALYA BELEK BÖLGESİNDEKİ BEŞ YILDIZLI OTEL    İŞLETMELERİNDE DÜŞÜK SEZONDA KONAKLAYAN ALMAN MÜŞTERİLERİN HİZMET    BEKLENTİLERİNİN VE                 MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Yıl 2011, Cilt: 6 Sayı: 21, 0 - , 01.06.2011

Öz

ANTALYA BELEK BÖLGESİNDEKİ BEŞ YILDIZLI OTEL    İŞLETMELERİNDE DÜŞÜK SEZONDA KONAKLAYAN ALMAN MÜŞTERİLERİN HİZMET    BEKLENTİLERİNİN VE                 MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Yıl 2011, Cilt: 6 Sayı: 21, 0 - , 01.06.2011

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

 gülay Bulgan H. Hüseyin Soybalı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 6 Sayı: 21

Kaynak Göster

APA Soybalı, .B.H.H. (2011). ANTALYA BELEK BÖLGESİNDEKİ BEŞ YILDIZLI OTEL    İŞLETMELERİNDE DÜŞÜK SEZONDA KONAKLAYAN ALMAN MÜŞTERİLERİN HİZMET    BEKLENTİLERİNİN VE                 MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, 6(21). https://doi.org/10.19168/jyu.22373
AMA Soybalı BHH. ANTALYA BELEK BÖLGESİNDEKİ BEŞ YILDIZLI OTEL    İŞLETMELERİNDE DÜŞÜK SEZONDA KONAKLAYAN ALMAN MÜŞTERİLERİN HİZMET    BEKLENTİLERİNİN VE                 MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. Haziran 2011;6(21). doi:10.19168/jyu.22373
Chicago Soybalı, gülayBulganH.Hüseyin. “ANTALYA BELEK BÖLGESİNDEKİ BEŞ YILDIZLI OTEL    İŞLETMELERİNDE DÜŞÜK SEZONDA KONAKLAYAN ALMAN MÜŞTERİLERİN HİZMET    BEKLENTİLERİNİN VE                 MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 6, sy. 21 (Haziran 2011). https://doi.org/10.19168/jyu.22373.
EndNote Soybalı BHH (01 Haziran 2011) ANTALYA BELEK BÖLGESİNDEKİ BEŞ YILDIZLI OTEL    İŞLETMELERİNDE DÜŞÜK SEZONDA KONAKLAYAN ALMAN MÜŞTERİLERİN HİZMET    BEKLENTİLERİNİN VE                 MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 6 21
IEEE  . B. H. H. Soybalı, “ANTALYA BELEK BÖLGESİNDEKİ BEŞ YILDIZLI OTEL    İŞLETMELERİNDE DÜŞÜK SEZONDA KONAKLAYAN ALMAN MÜŞTERİLERİN HİZMET    BEKLENTİLERİNİN VE                 MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”, Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, c. 6, sy. 21, 2011, doi: 10.19168/jyu.22373.
ISNAD Soybalı, gülayBulganH.Hüseyin. “ANTALYA BELEK BÖLGESİNDEKİ BEŞ YILDIZLI OTEL    İŞLETMELERİNDE DÜŞÜK SEZONDA KONAKLAYAN ALMAN MÜŞTERİLERİN HİZMET    BEKLENTİLERİNİN VE                 MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 6/21 (Haziran 2011). https://doi.org/10.19168/jyu.22373.
JAMA Soybalı BHH. ANTALYA BELEK BÖLGESİNDEKİ BEŞ YILDIZLI OTEL    İŞLETMELERİNDE DÜŞÜK SEZONDA KONAKLAYAN ALMAN MÜŞTERİLERİN HİZMET    BEKLENTİLERİNİN VE                 MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2011;6. doi:10.19168/jyu.22373.
MLA Soybalı, gülayBulganH.Hüseyin. “ANTALYA BELEK BÖLGESİNDEKİ BEŞ YILDIZLI OTEL    İŞLETMELERİNDE DÜŞÜK SEZONDA KONAKLAYAN ALMAN MÜŞTERİLERİN HİZMET    BEKLENTİLERİNİN VE                 MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, c. 6, sy. 21, 2011, doi:10.19168/jyu.22373.
Vancouver Soybalı BHH. ANTALYA BELEK BÖLGESİNDEKİ BEŞ YILDIZLI OTEL    İŞLETMELERİNDE DÜŞÜK SEZONDA KONAKLAYAN ALMAN MÜŞTERİLERİN HİZMET    BEKLENTİLERİNİN VE                 MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2011;6(21).