BibTex RIS Cite

REKLAMCILIK MESLEĞİNE YÖNELİK ETİK ALGI VE TUTUMLAR

Year 2011, Volume: 6 Issue: 22, 3699 - 3711, 01.06.2011

Abstract

REKLAMCILIK MESLEĞİNE YÖNELİK ETİK ALGI VE TUTUMLAR

Year 2011, Volume: 6 Issue: 22, 3699 - 3711, 01.06.2011

Abstract

Yanlış veya doğru, iyi veya kötü gibi davranışların sonuçlarının değerlendirilmesiyle ilgili ilkeler bütünü olarak ifade edilen etik kavramına, insan unsurunun var olduğu her alanda rastlamak mümkündür. Tarihsel gelişim sürecinde daima etik olmayan uygulamalarla ilişkilendirilen reklam faaliyetlerinin diğer işletme faaliyetlerine göre kamuoyu önünde cereyan etmesi kamuoyunun ilgisini doğrudan veya dolaylı olarak etik olmayan uygulamalara çekmiş ve reklamcılara duyulan güven azalmıştır

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Sibel Hoştut This is me

Publication Date June 1, 2011
Published in Issue Year 2011 Volume: 6 Issue: 22

Cite

APA Hoştut, S. (2011). REKLAMCILIK MESLEĞİNE YÖNELİK ETİK ALGI VE TUTUMLAR. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, 6(22), 3699-3711. https://doi.org/10.19168/jyu.86817
AMA Hoştut S. REKLAMCILIK MESLEĞİNE YÖNELİK ETİK ALGI VE TUTUMLAR. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. June 2011;6(22):3699-3711. doi:10.19168/jyu.86817
Chicago Hoştut, Sibel. “REKLAMCILIK MESLEĞİNE YÖNELİK ETİK ALGI VE TUTUMLAR”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 6, no. 22 (June 2011): 3699-3711. https://doi.org/10.19168/jyu.86817.
EndNote Hoştut S (June 1, 2011) REKLAMCILIK MESLEĞİNE YÖNELİK ETİK ALGI VE TUTUMLAR. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 6 22 3699–3711.
IEEE S. Hoştut, “REKLAMCILIK MESLEĞİNE YÖNELİK ETİK ALGI VE TUTUMLAR”, Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, vol. 6, no. 22, pp. 3699–3711, 2011, doi: 10.19168/jyu.86817.
ISNAD Hoştut, Sibel. “REKLAMCILIK MESLEĞİNE YÖNELİK ETİK ALGI VE TUTUMLAR”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 6/22 (June 2011), 3699-3711. https://doi.org/10.19168/jyu.86817.
JAMA Hoştut S. REKLAMCILIK MESLEĞİNE YÖNELİK ETİK ALGI VE TUTUMLAR. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2011;6:3699–3711.
MLA Hoştut, Sibel. “REKLAMCILIK MESLEĞİNE YÖNELİK ETİK ALGI VE TUTUMLAR”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, vol. 6, no. 22, 2011, pp. 3699-11, doi:10.19168/jyu.86817.
Vancouver Hoştut S. REKLAMCILIK MESLEĞİNE YÖNELİK ETİK ALGI VE TUTUMLAR. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2011;6(22):3699-711.