BibTex RIS Kaynak Göster

REKLAMCILIK MESLEĞİNE YÖNELİK ETİK ALGI VE TUTUMLAR

Yıl 2011, Cilt: 6 Sayı: 22, 3699 - 3711, 01.06.2011

Öz

REKLAMCILIK MESLEĞİNE YÖNELİK ETİK ALGI VE TUTUMLAR

Yıl 2011, Cilt: 6 Sayı: 22, 3699 - 3711, 01.06.2011

Öz

Yanlış veya doğru, iyi veya kötü gibi davranışların sonuçlarının değerlendirilmesiyle ilgili ilkeler bütünü olarak ifade edilen etik kavramına, insan unsurunun var olduğu her alanda rastlamak mümkündür. Tarihsel gelişim sürecinde daima etik olmayan uygulamalarla ilişkilendirilen reklam faaliyetlerinin diğer işletme faaliyetlerine göre kamuoyu önünde cereyan etmesi kamuoyunun ilgisini doğrudan veya dolaylı olarak etik olmayan uygulamalara çekmiş ve reklamcılara duyulan güven azalmıştır

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Sibel Hoştut Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 6 Sayı: 22

Kaynak Göster

APA Hoştut, S. (2011). REKLAMCILIK MESLEĞİNE YÖNELİK ETİK ALGI VE TUTUMLAR. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, 6(22), 3699-3711. https://doi.org/10.19168/jyu.86817
AMA Hoştut S. REKLAMCILIK MESLEĞİNE YÖNELİK ETİK ALGI VE TUTUMLAR. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. Haziran 2011;6(22):3699-3711. doi:10.19168/jyu.86817
Chicago Hoştut, Sibel. “REKLAMCILIK MESLEĞİNE YÖNELİK ETİK ALGI VE TUTUMLAR”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 6, sy. 22 (Haziran 2011): 3699-3711. https://doi.org/10.19168/jyu.86817.
EndNote Hoştut S (01 Haziran 2011) REKLAMCILIK MESLEĞİNE YÖNELİK ETİK ALGI VE TUTUMLAR. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 6 22 3699–3711.
IEEE S. Hoştut, “REKLAMCILIK MESLEĞİNE YÖNELİK ETİK ALGI VE TUTUMLAR”, Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, c. 6, sy. 22, ss. 3699–3711, 2011, doi: 10.19168/jyu.86817.
ISNAD Hoştut, Sibel. “REKLAMCILIK MESLEĞİNE YÖNELİK ETİK ALGI VE TUTUMLAR”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 6/22 (Haziran 2011), 3699-3711. https://doi.org/10.19168/jyu.86817.
JAMA Hoştut S. REKLAMCILIK MESLEĞİNE YÖNELİK ETİK ALGI VE TUTUMLAR. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2011;6:3699–3711.
MLA Hoştut, Sibel. “REKLAMCILIK MESLEĞİNE YÖNELİK ETİK ALGI VE TUTUMLAR”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, c. 6, sy. 22, 2011, ss. 3699-11, doi:10.19168/jyu.86817.
Vancouver Hoştut S. REKLAMCILIK MESLEĞİNE YÖNELİK ETİK ALGI VE TUTUMLAR. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2011;6(22):3699-711.