BibTex RIS Cite

EĞLENCE TEMELLİ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN REKLAM MESAJLARI İLE VAAT ETTİKLERİ ALIŞVERİŞ DEĞERLERİ: FORUM BORNOVA ÖRNEĞİ

Year 2011, Volume: 6 Issue: 23, 0 - , 01.06.2011

Abstract

EĞLENCE TEMELLİ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN REKLAM MESAJLARI İLE VAAT ETTİKLERİ ALIŞVERİŞ DEĞERLERİ: FORUM BORNOVA ÖRNEĞİ

Year 2011, Volume: 6 Issue: 23, 0 - , 01.06.2011

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Ayda Sabuncuoğlu Aybar This is me

Publication Date June 1, 2011
Published in Issue Year 2011 Volume: 6 Issue: 23

Cite

APA Aybar, A. S. (2011). EĞLENCE TEMELLİ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN REKLAM MESAJLARI İLE VAAT ETTİKLERİ ALIŞVERİŞ DEĞERLERİ: FORUM BORNOVA ÖRNEĞİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, 6(23). https://doi.org/10.19168/jyu.11206
AMA Aybar AS. EĞLENCE TEMELLİ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN REKLAM MESAJLARI İLE VAAT ETTİKLERİ ALIŞVERİŞ DEĞERLERİ: FORUM BORNOVA ÖRNEĞİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. June 2011;6(23). doi:10.19168/jyu.11206
Chicago Aybar, Ayda Sabuncuoğlu. “EĞLENCE TEMELLİ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN REKLAM MESAJLARI İLE VAAT ETTİKLERİ ALIŞVERİŞ DEĞERLERİ: FORUM BORNOVA ÖRNEĞİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 6, no. 23 (June 2011). https://doi.org/10.19168/jyu.11206.
EndNote Aybar AS (June 1, 2011) EĞLENCE TEMELLİ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN REKLAM MESAJLARI İLE VAAT ETTİKLERİ ALIŞVERİŞ DEĞERLERİ: FORUM BORNOVA ÖRNEĞİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 6 23
IEEE A. S. Aybar, “EĞLENCE TEMELLİ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN REKLAM MESAJLARI İLE VAAT ETTİKLERİ ALIŞVERİŞ DEĞERLERİ: FORUM BORNOVA ÖRNEĞİ”, Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, vol. 6, no. 23, 2011, doi: 10.19168/jyu.11206.
ISNAD Aybar, Ayda Sabuncuoğlu. “EĞLENCE TEMELLİ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN REKLAM MESAJLARI İLE VAAT ETTİKLERİ ALIŞVERİŞ DEĞERLERİ: FORUM BORNOVA ÖRNEĞİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 6/23 (June 2011). https://doi.org/10.19168/jyu.11206.
JAMA Aybar AS. EĞLENCE TEMELLİ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN REKLAM MESAJLARI İLE VAAT ETTİKLERİ ALIŞVERİŞ DEĞERLERİ: FORUM BORNOVA ÖRNEĞİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2011;6. doi:10.19168/jyu.11206.
MLA Aybar, Ayda Sabuncuoğlu. “EĞLENCE TEMELLİ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN REKLAM MESAJLARI İLE VAAT ETTİKLERİ ALIŞVERİŞ DEĞERLERİ: FORUM BORNOVA ÖRNEĞİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, vol. 6, no. 23, 2011, doi:10.19168/jyu.11206.
Vancouver Aybar AS. EĞLENCE TEMELLİ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN REKLAM MESAJLARI İLE VAAT ETTİKLERİ ALIŞVERİŞ DEĞERLERİ: FORUM BORNOVA ÖRNEĞİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2011;6(23).