BibTex RIS Kaynak Göster

EĞLENCE TEMELLİ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN REKLAM MESAJLARI İLE VAAT ETTİKLERİ ALIŞVERİŞ DEĞERLERİ: FORUM BORNOVA ÖRNEĞİ

Yıl 2011, Cilt: 6 Sayı: 23, 0 - , 01.06.2011

Öz

EĞLENCE TEMELLİ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN REKLAM MESAJLARI İLE VAAT ETTİKLERİ ALIŞVERİŞ DEĞERLERİ: FORUM BORNOVA ÖRNEĞİ

Yıl 2011, Cilt: 6 Sayı: 23, 0 - , 01.06.2011

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ayda Sabuncuoğlu Aybar Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 6 Sayı: 23

Kaynak Göster

APA Aybar, A. S. (2011). EĞLENCE TEMELLİ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN REKLAM MESAJLARI İLE VAAT ETTİKLERİ ALIŞVERİŞ DEĞERLERİ: FORUM BORNOVA ÖRNEĞİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, 6(23). https://doi.org/10.19168/jyu.11206
AMA Aybar AS. EĞLENCE TEMELLİ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN REKLAM MESAJLARI İLE VAAT ETTİKLERİ ALIŞVERİŞ DEĞERLERİ: FORUM BORNOVA ÖRNEĞİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. Haziran 2011;6(23). doi:10.19168/jyu.11206
Chicago Aybar, Ayda Sabuncuoğlu. “EĞLENCE TEMELLİ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN REKLAM MESAJLARI İLE VAAT ETTİKLERİ ALIŞVERİŞ DEĞERLERİ: FORUM BORNOVA ÖRNEĞİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 6, sy. 23 (Haziran 2011). https://doi.org/10.19168/jyu.11206.
EndNote Aybar AS (01 Haziran 2011) EĞLENCE TEMELLİ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN REKLAM MESAJLARI İLE VAAT ETTİKLERİ ALIŞVERİŞ DEĞERLERİ: FORUM BORNOVA ÖRNEĞİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 6 23
IEEE A. S. Aybar, “EĞLENCE TEMELLİ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN REKLAM MESAJLARI İLE VAAT ETTİKLERİ ALIŞVERİŞ DEĞERLERİ: FORUM BORNOVA ÖRNEĞİ”, Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, c. 6, sy. 23, 2011, doi: 10.19168/jyu.11206.
ISNAD Aybar, Ayda Sabuncuoğlu. “EĞLENCE TEMELLİ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN REKLAM MESAJLARI İLE VAAT ETTİKLERİ ALIŞVERİŞ DEĞERLERİ: FORUM BORNOVA ÖRNEĞİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 6/23 (Haziran 2011). https://doi.org/10.19168/jyu.11206.
JAMA Aybar AS. EĞLENCE TEMELLİ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN REKLAM MESAJLARI İLE VAAT ETTİKLERİ ALIŞVERİŞ DEĞERLERİ: FORUM BORNOVA ÖRNEĞİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2011;6. doi:10.19168/jyu.11206.
MLA Aybar, Ayda Sabuncuoğlu. “EĞLENCE TEMELLİ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN REKLAM MESAJLARI İLE VAAT ETTİKLERİ ALIŞVERİŞ DEĞERLERİ: FORUM BORNOVA ÖRNEĞİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, c. 6, sy. 23, 2011, doi:10.19168/jyu.11206.
Vancouver Aybar AS. EĞLENCE TEMELLİ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN REKLAM MESAJLARI İLE VAAT ETTİKLERİ ALIŞVERİŞ DEĞERLERİ: FORUM BORNOVA ÖRNEĞİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2011;6(23).