APA |
Fidan, M. E. (2012). ÜNİVERSİTELERDE MUHASEBE DERSİNİ POWERPOINT SUNUMU İLE KLASİK YÖNTEM İLE ALAN ÖĞRENCİLER ARASINDAKİ FARKLILIKLAR:BİLECİK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, 7(25), 0-4306. https://doi.org/10.19168/jyu.83724 |
|
AMA |
Fidan ME. ÜNİVERSİTELERDE MUHASEBE DERSİNİ POWERPOINT SUNUMU İLE KLASİK YÖNTEM İLE ALAN ÖĞRENCİLER ARASINDAKİ FARKLILIKLAR:BİLECİK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. Haziran 2012;7(25):0-4306. doi:10.19168/jyu.83724 |
|
Chicago |
Fidan, Meral Erol. “ÜNİVERSİTELERDE MUHASEBE DERSİNİ POWERPOINT SUNUMU İLE KLASİK YÖNTEM İLE ALAN ÖĞRENCİLER ARASINDAKİ FARKLILIKLAR:BİLECİK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 7, sy. 25 (Haziran 2012): 0-4306. https://doi.org/10.19168/jyu.83724. |
|
EndNote |
Fidan ME (01 Haziran 2012) ÜNİVERSİTELERDE MUHASEBE DERSİNİ POWERPOINT SUNUMU İLE KLASİK YÖNTEM İLE ALAN ÖĞRENCİLER ARASINDAKİ FARKLILIKLAR:BİLECİK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 7 25 0–4306. |
|
IEEE |
M. E. Fidan, “ÜNİVERSİTELERDE MUHASEBE DERSİNİ POWERPOINT SUNUMU İLE KLASİK YÖNTEM İLE ALAN ÖĞRENCİLER ARASINDAKİ FARKLILIKLAR:BİLECİK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ”, Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, c. 7, sy. 25, ss. 0–4306, 2012, doi: 10.19168/jyu.83724. |
|
ISNAD |
Fidan, Meral Erol. “ÜNİVERSİTELERDE MUHASEBE DERSİNİ POWERPOINT SUNUMU İLE KLASİK YÖNTEM İLE ALAN ÖĞRENCİLER ARASINDAKİ FARKLILIKLAR:BİLECİK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 7/25 (Haziran 2012), 0-4306. https://doi.org/10.19168/jyu.83724. |
|
JAMA |
Fidan ME. ÜNİVERSİTELERDE MUHASEBE DERSİNİ POWERPOINT SUNUMU İLE KLASİK YÖNTEM İLE ALAN ÖĞRENCİLER ARASINDAKİ FARKLILIKLAR:BİLECİK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2012;7:0–4306. |
|
MLA |
Fidan, Meral Erol. “ÜNİVERSİTELERDE MUHASEBE DERSİNİ POWERPOINT SUNUMU İLE KLASİK YÖNTEM İLE ALAN ÖĞRENCİLER ARASINDAKİ FARKLILIKLAR:BİLECİK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, c. 7, sy. 25, 2012, ss. 0-4306, doi:10.19168/jyu.83724. |
|
Vancouver |
Fidan ME. ÜNİVERSİTELERDE MUHASEBE DERSİNİ POWERPOINT SUNUMU İLE KLASİK YÖNTEM İLE ALAN ÖĞRENCİLER ARASINDAKİ FARKLILIKLAR:BİLECİK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2012;7(25):0-4306. |
|